Doe er ¤ 25,- bij en hij is voor jou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Allantois het volgende:
Merk: Dell
Type: 1503FP
Soort: TFT
maat: 15"
Kleur: Zwart
eerste bod ¤ 50,-
en wat heb je er nog bij? Doos, manual, draden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef diamant het volgende:
Type: 1503FP
Soort: TFT
maat: 15"
Kleur: Zwart
Prijs: ¤ 100,-
hoe oud is deze? geen dode pixels? ovb ¤ 65 geboden
Als je hem werkend wil zien moet je naar sloterdijk daar woon ik 5 minuutjes vandaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef Allantois het volgende:
¤ 70,- als ik hem zaterdagochtend op Amsterdam CS oid kan ophalen in een beetje beschermende doos.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef Kinkycouple het volgende:
is hij ter plaatsen te controleren ??
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef Dwan het volgende:
Als je hem werkend wil zien moet je naar sloterdijk daar woon ik 5 minuutjes vandaan.
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef Dwan het volgende:
Type: P100
Soort: CRT / TRINITRON FLATSCREEN
Maat: 21"
Kleur: Grijs
Prijs: ¤ 50,-
mail me even op pressto@hotmail.com zodat ik je email heb dan mail ik je een foto van die P100quote:
Ik heb 45 minuten het mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Dwan het volgende:
[..]
mail me even op pressto@hotmail.com zodat ik je email heb dan mail ik je een foto van die P100
Je hebt post ,.....................als het goed is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Ik heb 45 minuten het mailtje gestuurd![]()
Het gaat om een mooier type ziet er iets beter uit. Maar als je hem wilt hebben kan ik mijn hand over mijn hart strijken. Het is een partij werkende monitoren die ik heb en deze is gewoon iets beter dan de andere. en als ik er iemand een plezier mee kan doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
Vanwaar de prijsverschil tussen de 2 types 17 inch monitoren?
Ikheb een foutje gemaakt zag ik zojuist het gaat om een ander type. de Dell P1110 is zelfs iets mooier. Hij is wel zwaar denk dat ophalen met een auto of langsbrengen goedkoper is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:32 schreef RD4 het volgende:
hoeveel weegt de 21"? zou je hem willen verzenden?
Hier staat een E772p bij mij thuis, ik heb gegoogeld en ik zie dat de 770 en 771 gwoon als 2 druppels water op de 772 lijken....?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Dwan het volgende:
[..]
Het gaat om een mooier type ziet er iets beter uit. Maar als je hem wilt hebben kan ik mijn hand over mijn hart strijken. Het is een partij werkende monitoren die ik heb en deze is gewoon iets beter dan de andere. en als ik er iemand een plezier mee kan doen.
Vandaar.
Ik ben wel bereid om de verzendkosten te betalen, zelfs als het 15/20¤ is! Hij moet naar Kerkrade, Z-Limburg.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Dwan het volgende:
[..]
Ikheb een foutje gemaakt zag ik zojuist het gaat om een ander type. de Dell P1110 is zelfs iets mooier. Hij is wel zwaar denk dat ophalen met een auto of langsbrengen goedkoper is.
Ik weet niet waar hij heen moet?
Ik mail je straks als ik thuis ben wel een foto maar qua mooi heid tja aan de buitenkant ziet hij er dacht ik wat leuker uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier staat een E772p bij mij thuis, ik heb gegoogeld en ik zie dat de 770 en 771 gwoon als 2 druppels water op de 772 lijken....?
Kan je me vertellen waarom de 771 iets beter uitziet volgens jou? (helderder? scherper? of is het puur de behuizing van de monitor die je mooier vind?)
Ja de post is iets te zwaar voor zo'n monitor dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Catch22- het volgende:
Die 21" is iets te zwaar om met de post te doen zeker? Ik heb misschien komende week weer een auto tot mijn beschikking, dan laat ik je horen
de E771p is uit maart 2002 en is het zelfde als de E770p alleen ziet die er aan de buitenkant iets minder leuk uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
Dwan, hoe oud zijn de 770 en 771? Wat kost het als je het naar Den Haag komt brengen?
Eerst een partij en nu weer wat toegevoegd. Kun je dat toelichten met de faq van V&A in het achterhoofd?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Dwan het volgende:
Het is een partij werkende monitoren die ik heb
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerst een partij en nu weer wat toegevoegd. Kun je dat toelichten met de faq van V&A in het achterhoofd?
Optie is UPS. Heb zo ook een keer een zwaar pakket thuis gekregen. Moet contant aan de vervoerder betaald worden door de verzender. Meer niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Catch22- het volgende:
Die 21" is iets te zwaar om met de post te doen zeker? Ik heb misschien komende week weer een auto tot mijn beschikking, dan laat ik je horen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef Dwan het volgende:
Beste mensen ik heb een aantal monitoren in de verkoop, de gene die geintereseerd zijn kunnen mij een mailtje sturen. Lokatie is Amsterdam.
Type: P991
Soort: CRT / TRINITRON FLATSCREEN
Maat: 21"
Prijs: ¤ 50,-
Bouw: maart 2000
Type: E771p
Soort: CRT
Maat: 17"
Kleur: Grijs aan de voorkand de rest is zwart
Prijs: ¤ 20,-
Merk: Dell (2 stuks)
Type: E770p
Soort: CRT
Maat: 17"
Prijs: ¤ 10,-
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerst een partij en nu weer wat toegevoegd. Kun je dat toelichten met de faq van V&A in het achterhoofd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |