Dus, ik heb me opgeworpen als organisator..quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Abonides het volgende:
Goed idee! Wie werpt zich op als organisator?
Welke vorige meet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Rnej het volgende:
heuj, reacties
de vorige meet was voor vaste singles - topic mensen....
is het een plan om 'm openbaar te maken?
(ik ben wel van mening dat de man-vrouw ratio wel een beetje te doen moet zijn.... met 30 man en 2 vrouwen een singles meet is ook nie alles... maarrrrr dat bepaal ikzelf niet natuurlijk)
vorig jaar september.. weetikveel oftie doorgegaan is, maar die OP heb ik overgenomenquote:
Nooit door gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
vorig jaar september.. weetikveel oftie doorgegaan is, maar die OP heb ik overgenomen
ff de search gebruiken
Ik weet niet hoe het toen was, maar hoe ben je van plan om die ratio omhoog te krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Rnej het volgende:
heuj, reacties
de vorige meet was voor vaste singles - topic mensen....
is het een plan om 'm openbaar te maken?
(ik ben wel van mening dat de man-vrouw ratio wel een beetje te doen moet zijn.... met 30 man en 2 vrouwen een singles meet is ook nie alles... maarrrrr dat bepaal ikzelf niet natuurlijk)
en een disclaimer van mijn kant; ik ben dan wel single, maar niet op zoek
verkapte zuip/gezellig/enz - meet zegmaar![]()
ik was er toen niet, maar men heeft die angst uitgesproken zegmaar ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het toen was, maar hoe ben je van plan om die ratio omhoog te krijgen?
verklaart een hoopquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nooit door gegaan
Net zo als de singels reeks.
Singels doen het anoniem ook veel beter!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
Ik blijf liever anoniem.
Ik mag al mijn fans natuurlijk niet teleurstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als die meet een doorslaand success dan zijn er geen singles meer![]()
Toppie! Nu eventjes afwachten waar en wanneer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Rnej het volgende:
Dus, ik heb me opgeworpen als organisator..
Omdat dat geen Nederlandse provincie is maar een vrijstaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:29 schreef NoBody122 het volgende:
Waarom staat Friesland er niet tussen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Omdat dat geen Nederlandse provincie is maar een vrijstaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |