Accu's meestal 1 jaar garantie. Maar gezien de 'goede' service van de krassen op de Ipod Nano zie ik weinig kans voor TS.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:34 schreef boyv het volgende:
Je hebt tot twee jaar garantie. Het is te proberen om hem op te sturen.
Morgen maar ff iPod video halen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Random_hero het volgende:
Na 2 jaar trouwe dienst is hij (3rd gen 15gb iPod) stervende
Het begon allemaal met de batterij die een steeds kortere levensduur had maar nu is het dan zover, net toen ik hem aan mn PC wilde knopen, begon de ellende.
Alleen het apple logo verscheen (bootscherm vd iPod) om vervolgens weer uit te gaan om direct weer op te starten. Dit doet ie nou al een tijd en er is geen mogelijkheid om het te onderbreken.
Ik laat m maar even zo reutelen en zodra ie zichzelf helemaal leeg geboot heeft stop ik m even in het stopcontact. Werkt dat niet, dan is hetiPod
![]()
Dat dat na 2 jaar nodig is is pas prutserig!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:01 schreef nietzman het volgende:
Zet er dan een nieuwe accu in, prutser.
Goed teken, dan is dat ding tenminste gebruikt en geliefd geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef veldmuis het volgende:
Dat dat na 2 jaar nodig is is pas prutserig!
En heeft het een brakke accu!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Goed teken, dan is dat ding tenminste gebruikt en geliefd geweest.
Wat weet jij nou van dingen, muis?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef veldmuis het volgende:
En heeft het een brakke accu!
Dat ziet er echt mooi uit zag het van de week mooi dingquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Morgen maar ff iPod video halen dan
En over twee jaar: Index / Klaagbaak / Dag iPod deel 260quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:27 schreef master_X het volgende:
[..]
Dat ziet er echt mooi uit zag het van de week mooi ding
"dingen"?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van dingen, muis?
Ja inderdaad, waarom heb je niet gewoon een iPod van Microsoft gekocht? Iedereen weet toch dat die beter zijn dan Applequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef greatgonzo het volgende:
koop dan ook een fatsoenlijk merk
let the flame-war begin![]()
Waar is dit haalbaar en voor welke prijs?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef Smasr het volgende:
Tijd voor wat nieuws misschien? Viliv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |