quote:
Here I got lostquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef skiczukie het volgende:
Dus ik als een razende zegeltjes plakken want een volle kaart is 2,50 waard.
Je verhaaltje slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:32 schreef skiczukie het volgende:
Ik baal, maar heb bier.
Ik krijg bij de boodschappen zegeltjes, die spaar ik. Die moet je opplakken en krijg je 2,50 voor 100 zegels.quote:
Jemoetjetiefushoofdhouwekutnoob.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je verhaaltje slaat echt nergens op.
Dank. Ik snap het trouwens prima.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:35 schreef Thieske het volgende:
Goed samenhangend verhaal trouwens!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sta altijd klaar om met je uit te gaan.
Ik hou álle deuren voor je open!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil wel als een dame behandeld worden natuurlijk.
Ook de deur naar je hart?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hou álle deuren voor je open!
Dat zit ik nu lekker te drinken heh.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Thieske het volgende:
Kijk maar uit dat je je bier ook niet kwijt raakt.
ooooh jij bent zo'n pauperige zegeltjesspaarderquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik krijg bij de boodschappen zegeltjes, die spaar ik. Die moet je opplakken en krijg je 2,50 voor 100 zegels.
![]()
ik heb altijd nog wel genoeg lege kratjes en flessen staan om van het statiegeld daarvan bier te kunnen kopenquote:Dus, als je blut bent of je bankpas kwijt bent kun je op die manier nog altijd bier kopen.
![]()
Wat een retorische vraag. Mijn hart is als een draaideur van de Konmar waar je niet tegen aan mag stoten.quote:
Niks pauperig aan. Het is handig. Ik haal bijna nooit kratten, blikken zijn veel makkelijker, en tevens heb je geen flessen van halve liters.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ooooh jij bent zo'n pauperige zegeltjesspaarder
[..]
ik heb altijd nog wel genoeg lege kratjes en flessen staan om van het statiegeld daarvan bier te kunnen kopen
geen flessen van halve liters??quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niks pauperig aan. Het is handig. Ik haal bijna nooit kratten, blikken zijn veel makkelijker, en tevens heb je geen flessen van halve liters.![]()
Die heb ik bij de vuilnis gedaan, nooit gedacht dat ik haar ooit nog zou zien. Erg stom, want ik heb een grote doos waar ik allerlei frutsels ingooi waar ik een herinnering aan heb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:46 schreef ThE_ED het volgende:
en waar raakte je dat kaartje nou kwijt?
Inderdaad. En bij blik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
maar ja, jij zweert natuurlijk bij hollandia
Ik had twee zegelkaarten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:51 schreef bolletje_25 het volgende:
Brouwmeester is best lekker!..
Bier voor 2,5 euro![]()
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Agiath het volgende:
Dus ga je nou nog neuken vanavond of niet?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:35 schreef Thieske het volgende:
Goed samenhangend verhaal trouwens!![]()
Oke nou snap ik het hele verhaal totaalquote:
Whehehe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke nou snap ik het hele verhaal totaal![]()
Jah, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
niet neuken èn geen bier hebben, da's pas kut!
dus het valt allemaal nog wel mee voor skic
Ik vind dat jij nu je geschiedenisproefwerk maar moet gaan leren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef Roi het volgende:
En nu ???2??22?2
Heei, bedankt gozer-quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef Aurelianus het volgende:
Ik snap er geen zak van, dus ik wens je bij dezen een zalig kerstfeest.
Nooit geweten dat jij zo geniaal was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik krijg bij de boodschappen zegeltjes, die spaar ik. Die moet je opplakken en krijg je 2,50 voor 100 zegels.
![]()
Dus, als je blut bent of je bankpas kwijt bent kun je op die manier nog altijd bier kopen.
![]()
Ze rookt toch.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:17 schreef juiced het volgende:
Volgende keer gewoon een honkbalknuppel mee naar de supermarkt nemen. Afschuwelijk dat vrouwen je daar zomaar mee uit vragen! Doodknuppelen die schijtwijven!
Wie? Ik?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:20 schreef Steve-O het volgende:
Waarom open je nou weer een fries topic nou snap ik er niks van ?
Tjiezus Krijst, let ff op man.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Heb je nou haar telefoonnummer gevraagd?
Volgens mij probeert-ie te posten a-la memento. Dus twee topics terug vinden we als 't goed is een beschrijving van een wereldbeurt (waar-ie zich nou natuurlijk niets meer van kan herinnerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Je kreeg een visitekaartje van een leuk meisje, die je 2 jaar niet gezien hebt. Je raakt het kaartje kwijt, nu weet je haar naam en nummer niet meer. Je haalt bier, verliest pas, gaat naar huis voor een betaalmiddel, gaat weer naar de winkel voor je bier, je krijgt je pas terug, je hebt bier en toevallig is dat leuke meisje er ook en die vraagt je mee uit. Maar dat doe je niet en je had visitekaartje toch weg gegooid.....
Had je voor Fok!kend Nederland niet even kunnen doen alsof je haar alsnog gewipt hebt.gewoon voor het idee zeg maar...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |