quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
mag ik een keer bij jou komen kijken?![]()
![]()
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik keek het toch nooit, dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meer
ja ik ook, maar toen werd het nickelodeon, en dat werd half talpaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij hebben het er wel tijdje opgehad, maar nu niet meer
Dat mag wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook niet maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik keek het toch nooit, dus.
talpaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja ik ook, maar toen werd het nickelodeon, en dat werd half talpa![]()
Nee het is nog altijd Nickelodeon tot 18.00 uur dan wordt het Talpa.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
Dat word nu toch overdag voor talpa uitgezonden? Of is dat bij julie gewoon zwart?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzo
ik ben de oude toch al vergeten, ik heb al zo lang geen cartoon network meer gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben wel geen nieuwe afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |