nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja ik ook, maar toen werd het nickelodeon, en dat werd half talpa![]()
Dat word nu toch overdag voor talpa uitgezonden? Of is dat bij julie gewoon zwart?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nick hebben we nooit gehad, zit ook niet in het basispakket ofzo
ik ben de oude toch al vergeten, ik heb al zo lang geen cartoon network meer gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben wel geen nieuwe afleveringen
Ik heb al zeker 12 jaar Cartoon Networkquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ben de oude toch al vergeten, ik heb al zo lang geen cartoon network meer gezien![]()
Helemaal mee eens, alleen met vakantie is school leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:21 schreef snopprinses het volgende:
hoi..school is stom
Nee we hebben lolquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Oh god we zitten weer op niveau hoor!
ja, maar hij heeft geld man!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een nerd met dat wazig kapsel van hem
Ik val op oudere vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk het niet, als ik eens naar je leeftijd kijk![]()
Ja rustig aan hequote:
Neem Brock dan heb je een slaaf !quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft geld man!!
ik neem al zn geld af en dan dump ik hem en dan ga ik met ash trouwen![]()
of toch niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |