abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35412655
Ik zit nu in Amerika voor een aantal maanden, en heb dus een creditcard voor de uitgaven hier.
Helaas heb ik niet bijgehouden wat ik deze maand heb uitgegeven(dom, ik weet het). Ik wilde vandaag 2 tickets voor de Phantom Of The Opera online bestellen, maar dat werkte niet helemaal

Weet iemand of je online ergens kunt zien hoeveel je hebt uitgegeven? Op de site van de Rabobank heb ik het niet kunnen vinden en op de site van Mastercard ook niet...
pi_35412925
nope kan je pas zien als je je afschrift krijgt.. misschien een belletje plegen naar de bank een oplossing
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_35412963
Mja, das idd wat ik dan maar moet doen, toch maar ffies een programmaatje installeren om goedkoper te bellen dan, anders betaal ik daar ook weer 1,50 per minuut voor

Anyway, bedankt voor de info
pi_35413105
Ik werk zelf bij de Rabobank en wij hebben niet de mogelijkheid om tussentijds het "saldo" te bekijken... misschien bij Interpay of Mastercard/Visacard
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_35413579
best wel off topic, maar je moet wel echt naar de Phantom gaan hoor!! Die is geweldig. Ik zag 'm zelf ook in New York...
pi_35413894
Ik ben nog steeds van plan om te gaan, ik vraag wel ffies om het cc nummer van paps en mams

Moet ik wel eerst vertellen dat ik daarheen ga, ik weet niet of ze dat wel zo leuk vinden(ik heb de laatste tijd nogal veel uitgegeven )
pi_35413956
Kan het niet zo zijn dat je al aan je maximale bedrag per week/maand zit, en daarom nu niet werkt?
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_35414141
Nee, het is meer dat ik hier maar 5 maand ben in totaal en hier niet kan/mag werken ivm visum enzo..
Wel kan het zijn dat ik aan het maximale bedrag per maand zit, is er ook een maximaal bedrag per week dan?
pi_35414450
volgens mij is er geen limiet aan een creditcard. Het wordt meestal aan het eind van de maand afgeschreven en daarom gebruiken de meeste mensen ook een cc; aan het eind van de maand wordt het loon en de stufi gestort dus dan kan je cc afgeschreven worden.
Waarom hebben zoveel mensen anders schulden voor een credit card? Omdat er geen limiet aan zit. Tenminste... dat dacht ik altijd... ik kan het ook mis hebben hoor.

En wat The Phantom betreft: ga gewoon!! toen ik in NY was en er naar toe wou heb ik ook getwijfeld omdat ik al zoveel geld uitgegeven had. Maar ben wel gegaan en het was fantastisch!!!
Ik weet nog dat ik kaarten heb gekocht vlakbij Times Square.
In een klein kiosk-achtig-tentje, in de buurt of tegenover Virgin (grote muziekwinkel) en een gigantische speelgoedwinkel (ik geloof Toys 'r Us) Daar kon je kaarten kopen voor dezelfde avond nog met 50% korting. Dan ben je nog steeds veel geld kwijt, maar wel minder dan normaal.

succes ermee!!
pi_35415196
BalLon ==> Als er geen limiet aan m'n CC zat, zat ik nu in Brazilie!
censuur :O
pi_35415263
De standaard Rabocard heeft een limiet van ¤2500...
pi_35415296
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef RemcoDelft het volgende:
BalLon ==> Als er geen limiet aan m'n CC zat, zat ik nu in Brazilie!
Inderdaad... dan was ik nu ook weg geweest en lekker unlimited cash uitgeven... en heb je schulden? dan betaal je die toch ook even met de credit card...
pi_35425984
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef BalLon het volgende:
En wat The Phantom betreft: ga gewoon!! toen ik in NY was en er naar toe wou heb ik ook getwijfeld omdat ik al zoveel geld uitgegeven had. Maar ben wel gegaan en het was fantastisch!!!
Ik weet nog dat ik kaarten heb gekocht vlakbij Times Square.
In een klein kiosk-achtig-tentje, in de buurt of tegenover Virgin (grote muziekwinkel) en een gigantische speelgoedwinkel (ik geloof Toys 'r Us) Daar kon je kaarten kopen voor dezelfde avond nog met 50% korting. Dan ben je nog steeds veel geld kwijt, maar wel minder dan normaal.

succes ermee!!
Ik heb een hostel in Times Square geboekt
Helaas is de 2pm voorstelling al volgeboekt, dus ik zal weer ffies met vriendinnetjelief overleggen(we zijn maar 2 dagen in NYC) En ach, de kaarten zijn anders $100 per stuk, daar kom ik ook wel weer overheen..

Oh, ik denk overigens dat ik al weet waar het aan ligt, billing adress had ik niet in NL ingevoerd, maar waar ik hier woon...ik neem aan dat ze een controle van het adres hebben gedaan oid, anders weet ik het echt niet..

Bedankt allen
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:02:23 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35463864
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef Trayek het volgende:
Nee, het is meer dat ik hier maar 5 maand ben in totaal en hier niet kan/mag werken ivm visum enzo..
Wel kan het zijn dat ik aan het maximale bedrag per maand zit, is er ook een maximaal bedrag per week dan?
Volgens mij is er alleen een maximaal bedrag per maand van 2500 Euro maar het komt wel eens voor dat verhuur maatschappijen of hotels een soort claim op een gedeelte van dat bedrag leggen als een soort borg voorziening
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')