quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:59 schreef Ridocar het volgende:
Je kent ze wel.
denk dat me manager niet blij is als ik ga zeggen dat ik geen telefonisch support meer wil geven - maarja , werk bij een helpdeskquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nóóit telefonische support gaan geven, voor je het weet wordt je gebeld door jan-en-alleman..
mwah, kwestie van één keer een unattended install DVD bij elkaar schrapen en dan is het geen probleem meer......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik doe nu ongeveer 3 pcs in de maand maken, fresh install e.d, maar ik word het steeds meer zat, ik ga er nu echt mee kappen!
Mja ik heb een hele tijd daarmee lopen experimenteren, maar ik kwam nooit tot een goede setup, altijd mankeerde er wel iets. Kan jij niet ff die dvd van jou opsturenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Croga het volgende:
[..]
mwah, kwestie van één keer een unattended install DVD bij elkaar schrapen en dan is het geen probleem meer......
Ik hang ze hier altijd aan mijn KVM switch, DVDtje er in, PC booten en na een uurtje eens kijken of hij al klaar is. Vervolgens de PC weer af laten halen en knaken vangen
Ik doe het juist andersom. Dan doe ik net of ik erbij wil horen. Zoiets als 'Jaaaaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef ViPeRII het volgende:
Verjaardagen inderdaad waar andere mensen heel interressant over computers gaan praten, ben ik altijd graag bij, en gooi soms een beetje olie op het vuur nog ook als het kan
(B.v.: Ja ik heb de nieuwste 64Bit pentium 630, en dan de buurman, maar ik heb een adm 64bit 4000+, en dan zeggen: "das al lang verouderd man, heb een Intel dualcore XE 900 oid) altijd grappig die gezichten
Ook in Nederlandse variant?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:15 schreef Blue Thunder het volgende:
Er zijn bronnen waar je die zo compleet vandaan kan halen...
Ik weiger pertinent een nederlandse versie van wat dan ook te installeren. "Nee, nederlands heb ik niet"...... En als ze die dan zelf wel hebben "Tsja, die is verouderd. Als je die installeert heb je binnen een week weer alles vol met virussen"... Zo makkelijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Ook in Nederlandse variant?
Naja, waarom? JIJ hebt toch geen last van de nederlandse versie? Vind het een beetje vreemd hoor... Wat nou als iemand slecht in engels is? Die wordt niet blij van een engelse versie....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef Croga het volgende:
[..]
Ik weiger pertinent een nederlandse versie van wat dan ook te installeren. "Nee, nederlands heb ik niet"...... En als ze die dan zelf wel hebben "Tsja, die is verouderd. Als je die installeert heb je binnen een week weer alles vol met virussen"... Zo makkelijk...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef Croga het volgende:
Ik weiger pertinent een nederlandse versie van wat dan ook te installeren.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Naja, waarom?
Wat nou als iemand slecht in engels is? Die wordt niet blij van een engelse versie....
en hoef jij niet op te komen draven... I get itquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:13 schreef coz het volgende:
[..]
[..].. en wil het dus ook niet meer hebben
![]()
Schawing! Win-win situatie. Ik ben blij, en hij komt nooit meer bij mij zeuren :pquote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef Blue Thunder het volgende:
en hoef jij niet op te komen draven... I get it
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |