abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:04:00 #26
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35465727
Vroeg me al af waar de server razorback 2.0 gebleven was.
A.M.A.B
pi_35571425
Iemand enig idee wat er met releases4u gebeurd is? Zijn ze ook uit de lucht gehaald inmidels?
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_35591764
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Sony het volgende:
Iemand enig idee wat er met releases4u gebeurd is? Zijn ze ook uit de lucht gehaald inmidels?
Uhm...dat is al een heleeeeee tijd geleden gebeurd
pi_35600467
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:21 schreef DjDev het volgende:

[..]

Uhm...dat is al een heleeeeee tijd geleden gebeurd
Bedoel je niet een heeeeeele tijd geleden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35602263
Ach ja, 25 jaar geleden ruilden we cassettebandjes. Duizenden spelletjes, honderden LP's. Wilde je iets echt hebben dan kocht je het. Natuurlijk mocht copieren en ruilen toen ook niet, maar vrijwel iedereen met een computertje deed eraan mee. Muziekliefhebbers hadden kasten vol cassettes met radio-opnames, registraties e.d.

Even later begon de bieb met het uitlenen van software en CD's. Toen kwam zowat alles 'direct' onder handbereik. Wat ze niet hadden kon je 'bestellen' zodat het een paar weken later wel te lenen was. Internet gaat een stapje verder, je hoeft amper te wachten en je kunt thuis blijven. Of dit alles nu zoveel schade berokkent durf ik te betwijfelen. Mensen zijn niet meer spelletjes gaan spelen of meer muziek gaan luisteren. Je bent liefhebber of je bent het niet. Op papier is er wel die miljardenschade misschien, als je ervanuit zou gaan dat elke copie concreet omzet had kunnen zijn. Maar zo werkt het natuurlijk niet en zo heeft het nooit gewerkt.

Het is dweilen met de kraan open.
pi_35604426
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Bedoel je niet een heeeeeele tijd geleden?
pi_35626066
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Sony het volgende:
http://www.nu.nl/news/685(...)landse_linksite.html

Uit de lucht gehaald dus.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:34:06 #33
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35716773
je hoort nooit iets over soulseek
dat vind ik wel raar. Ik gebruitke het altijd, werkte zeer goed.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35716933
lol releases4u is gewoon weer online

het zou ook te gek voor woorden zijn dat een of andere humorloze kut organisatie een site uit de lucht kon halen
pi_35726442
Wat zou ik het prachtig vinden als dat hele Brein eens affikte met al die NSB-ers erin
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_35726479
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Keromane het volgende:
Op papier is er wel die miljardenschade misschien, als je ervanuit zou gaan dat elke copie concreet omzet had kunnen zijn. Maar zo werkt het natuurlijk niet en zo heeft het nooit gewerkt.
Juist.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')