quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wel een kaart van alle Mac's in Nederland waar je bier kunt kopen.
Ja.. Bij de meeste wel iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef BrauN het volgende:
..Of kun je zoiets vinden in die folderbak bij elke Mac?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef PsyCha het volgende:
hebben ze geen website?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Litso het volgende:
Stuur een mailtje naar het hoofdkantoor, ik weet zeker dat ze je er zo aan kunnen helpen
En de Aldi's ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:53 schreef Toeps het volgende:
Ik heb ooit bij iemand in de auto gezeten met zo'n navigatiesysteem, dat ding wist alle Macs.
Ja maar dat hebebn ze bij de RET ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:51 schreef SlideAway het volgende:
Een daarvan is een prachtig kaartje met een heleboel gele 'M''en.
Dat weet ik Thies, maar ik zoek echt een kaartje of plattegrond. Da's namelijk hendig voor tijdens het werken hè. Ik ben koerier en moet regelmatig goed eten onderweg!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:57 schreef Thieske het volgende:
www.macdonalds.nl ----> restaurants.
Niet echt een kaart maar alle restaurants zijn wel op te zoeken.
Ik krijg ook altijd wel een TomTom mee van de zaak... Maar die geeft volgens mij álle restaurants aan die in de TomTom database zitten en dat moet natuurlijk niet... Voor zover ik weet valt dit niet te filteren, dus is het niet echt handig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef Thieske het volgende:
Kan op er op internet geen vinden helaas. Zou ook wel zo'n kaart wilen.
Daar is die paal met die grote M nou voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd wel een TomTom mee van de zaak... Maar die geeft volgens mij álle restaurants aan die in de TomTom database zitten en dat moet natuurlijk niet... Voor zover ik weet valt dit niet te filteren, dus is het niet echt handig eigenlijk.
Nu weet ik in Brabant de meeste McDonald's restaurants wel te zitten, met name langs de snelwegen, maar ik moet ook wel eens naar bijvoorbeeld Drenthe of Noord-Holland en dan wil ik toch óók graag Mac-voer eten.
Misschien is z,n maag desperate??quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom zou je dat willen weten.De mac heeft toch geen fatsoenlijk eten
![]()
Ik plan m'n eetsessies graag vooraf. Vandaar dat ik zo'n kaartje wel hendig zou vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:28 schreef fallrite het volgende:
[..]
Daar is die paal met die grote M nou voor![]()
Fastfoodrestaurantquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dat zoiets de naam restaurant mag dragen...![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef Megumi het volgende:
Neem aan dat je in een lease bak rijd met extra sterke vooras???
Als ik werk rij ik in een Mercedes Sprinter bus of bakwagen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef Megumi het volgende:
Neem aan dat je in een lease bak rijd met extra sterke vooras???
koerier wahahahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd wel een TomTom mee van de zaak... Maar die geeft volgens mij álle restaurants aan die in de TomTom database zitten en dat moet natuurlijk niet... Voor zover ik weet valt dit niet te filteren, dus is het niet echt handig eigenlijk.
Nu weet ik in Brabant de meeste McDonald's restaurants wel te zitten, met name langs de snelwegen, maar ik moet ook wel eens naar bijvoorbeeld Drenthe of Noord-Holland en dan wil ik toch óók graag Mac-voer eten.
neem nou eens een tomtom lul. daar staan ze allemaal op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bijbaan, lul.![]()
Ik studeer ook nog natuurlijk!
Anders lees je ff het topic door, lulquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem nou eens een tomtom lul. daar staan ze allemaal op.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Anders lees je ff het topic door, lul
kijk dat moet je anders aanpakken een laptop met draadloos internet in je auto en dan constant op www.frietopia.nl rondhang4en plek intypen zie je recensies kiezen en eten maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat weet ik Thies, maar ik zoek echt een kaartje of plattegrond. Da's namelijk hendig voor tijdens het werken hè. Ik ben koerier en moet regelmatig goed eten onderweg!
Volgens mij kan je gewoon zelf een lijst maken van POI's en die invoeren... Het is dan alleen kwestie van alle adressen in je database te zettenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef TC03 het volgende:
Nou heb ik even een idee hè. Der BrauN krijgt wel der TomTom mee. Is het dan geen geniaalwekkend supertof plan om dan een lijstje met alle Macs uit te printen zodat je die adressen kan invoeren als je onderweg bent.
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef BrauN het volgende:
Of kun je zoiets vinden in die folderbak bij elke Mac?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef Jonathon het volgende:
wat ie eraan vind..vieze lekkere dunne burgers
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |