abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35409561
ik heb een vreemde eigenschap. wat mensen ook zeggen, ik kan altijd wel een verhaal verzinnen waardoor het gesprek op fisten uitkomt. probeer maar eens...

disclaimer: als ik niet direct antwoord geef, dan moet je ff wachten of vult vast een medeuser het voor je in.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35409680
Zoals het is
pi_35409718
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Crazykill het volgende:
Zoals het is
er was eens een eenzame knabel die zijn tijd verdreef met fok!. hij had een obsessie, dat was fisten.

tsja, ik weet ook niet wat het is. ik denk een gave van hogerhand.
pi_35409951
12 jarig meisje
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:04:00 #5
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_35409962
Erica Terpstra
Gr.
pi_35409988
homo (nou, kom maar op, deze is te moeilijk)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 februari 2006 @ 16:04:43 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35409992
ik hou niet van fisten...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35410007
Sesamstraat.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_35410017
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef Goldboy het volgende:
Erica Terpstra
erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellen
Vicariously I live while the whole world dies
pi_35410054
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellen
Zeker als erica jou aan het fisten is .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35410059
Je moeder krijgt nog wat wisselgeld van me.
pi_35410091
12-jarig meisje

er was eens een geil twaalfjarig meisje dat net haar klitje had ontdekt. op een goede dag hoorde ze geluiden uit de slaapkamer van haar ouders komen. ze voelde de 'duizenden mieren' alweer kriebelen dus trok ze haar stoute pantoffels aan. de deur stond op een kier en het licht in de slaapkamer was schaars. toch kon ze haar moeder wijdbeens op bed zien liggen en haar vader tot zijn elleboog in haar moeder. ze bloosde en kreeg een fantastisch orgasme rijdend tegen de deurpost.
pi_35410119
Ik trapte zo hard op mijn rempedaal dat de remmen blokkeerden. De airbag in de stuurkolom van mijn Daihatsu Applause reageerde vrijwel meteen. Met m'n neus in de nylonzak constateerde ik twee dingen: a. airbags ruiken ronduit smerig, als een poetsdoek die lang in de garage heeft gelegen; b. airbags zijn niet zacht. Het voelt ongeveer alsof iemand je met een botsproefpoppenhoofd gewikkeld in bubbeltjesfolie zo hard mogelijk in je gezicht slaat. Ik rook krijt en oudbakken motorolie en ik proefde vers bloed. In mijn auto hing een wit gas. Ik voelde het bijten in mijn luchtwegen. Kuchend zocht ik naar de raambediening. Mijn claxon ging onophoudelijk.

Suc6
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_35410157
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik trapte zo hard op mijn rempedaal dat de remmen blokkeerden. De airbag in de stuurkolom van mijn Daihatsu Applause reageerde vrijwel meteen. Met m'n neus in de nylonzak constateerde ik twee dingen: a. airbags ruiken ronduit smerig, als een poetsdoek die lang in de garage heeft gelegen; b. airbags zijn niet zacht. Het voelt ongeveer alsof iemand je met een botsproefpoppenhoofd gewikkeld in bubbeltjesfolie zo hard mogelijk in je gezicht slaat. Ik rook krijt en oudbakken motorolie en ik proefde vers bloed. In mijn auto hing een wit gas. Ik voelde het bijten in mijn luchtwegen. Kuchend zocht ik naar de raambediening. Mijn claxon ging onophoudelijk.
daar zag je op de vluchtstrook een mannenkont in een autoachterbak gefist worden?
pi_35410277
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

misschien ranzig, maar ik denk dat het uiterst soepel gaat. zonder angstige blikken. hoewel dat ook wel weer geil kan zijn.
pi_35410401
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef SlimShady het volgende:
Je moeder krijgt nog wat wisselgeld van me.
mijn moeder doet niet moeilijk over wat kleingeld. je mag het van haar houden en het geven aan je vader die ze laatst heerlijk gefist heeft. "met twee handen!" riep ze er triomfantelijk achter aan!
pi_35410605
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef Netsplitter het volgende:
ik hou niet van fisten...
zelfs de moppersmurf smurft de smurfin wel eens.
pi_35410637
Popje
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 februari 2006 @ 16:20:30 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35410650
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zelfs de moppersmurf smurft de smurfin wel eens.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35410669
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef Sjoem het volgende:
Popje
een thais popje lijkt tight, niets minder is waar. zeggen ze.
pi_35410686
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een thais popje lijkt tight, niets minder is waar. zeggen ze.
Pollepel
pi_35410723
wat een stom topic
pies on joe toe
pi_35410804
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Pollepel
dies te makkelijk. overigens moet ik nu ff ergens bier gaan drinken. mazzeltof en voel je niet bezwaard om users te helpen als je ook over deze goddelijke gave beschikt.
pi_35410818
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef bonke het volgende:
wat een stom topic
jij moet dus nog ff wachten
pi_35410847
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dies te makkelijk. overigens moet ik nu ff ergens bier gaan drinken. mazzeltof en voel je niet bezwaard om users te helpen als je ook over deze goddelijke gave beschikt.
en na al dat bier denk je dat je een stuk in je reet hebt maar is et de vuist van je vriendje
pies on joe toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')