er was eens een eenzame knabel die zijn tijd verdreef met fok!. hij had een obsessie, dat was fisten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Crazykill het volgende:
Zoals het is
erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef Goldboy het volgende:
Erica Terpstra
Zeker als erica jou aan het fisten isquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellen
daar zag je op de vluchtstrook een mannenkont in een autoachterbak gefist worden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik trapte zo hard op mijn rempedaal dat de remmen blokkeerden. De airbag in de stuurkolom van mijn Daihatsu Applause reageerde vrijwel meteen. Met m'n neus in de nylonzak constateerde ik twee dingen: a. airbags ruiken ronduit smerig, als een poetsdoek die lang in de garage heeft gelegen; b. airbags zijn niet zacht. Het voelt ongeveer alsof iemand je met een botsproefpoppenhoofd gewikkeld in bubbeltjesfolie zo hard mogelijk in je gezicht slaat. Ik rook krijt en oudbakken motorolie en ik proefde vers bloed. In mijn auto hing een wit gas. Ik voelde het bijten in mijn luchtwegen. Kuchend zocht ik naar de raambediening. Mijn claxon ging onophoudelijk.
misschien ranzig, maar ik denk dat het uiterst soepel gaat. zonder angstige blikken. hoewel dat ook wel weer geil kan zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
erica terpstra en fisten, da's toch wel zo'n beetje het meest ranzige dat ik me kan voorstellen
mijn moeder doet niet moeilijk over wat kleingeld. je mag het van haar houden en het geven aan je vader die ze laatst heerlijk gefist heeft. "met twee handen!" riep ze er triomfantelijk achter aan!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef SlimShady het volgende:
Je moeder krijgt nog wat wisselgeld van me.
zelfs de moppersmurf smurft de smurfin wel eens.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs de moppersmurf smurft de smurfin wel eens.
een thais popje lijkt tight, niets minder is waar. zeggen ze.quote:
Pollepelquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een thais popje lijkt tight, niets minder is waar. zeggen ze.
dies te makkelijk. overigens moet ik nu ff ergens bier gaan drinken. mazzeltof en voel je niet bezwaard om users te helpen als je ook over deze goddelijke gave beschikt.quote:
jij moet dus nog ff wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef bonke het volgende:
wat een stom topic
en na al dat bier denk je dat je een stuk in je reet hebt maar is et de vuist van je vriendjequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dies te makkelijk. overigens moet ik nu ff ergens bier gaan drinken. mazzeltof en voel je niet bezwaard om users te helpen als je ook over deze goddelijke gave beschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |