Wat is dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef Forcefuzz het volgende:
Killswitch Engage? Trivium?
als je het over leuke mtv hebt wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef detoardin het volgende:
MTV,is dat niet iets van vroeger?![]()
's nachts nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:12 schreef Sjoem het volgende:
MTV, draaien ze er nog muziek?
Ik zie alleen maar series, series en series voorbij komen.
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Staat er soms ergens dat ik het leuk vind.![]()
Pcies.quote:Maar gelukkig luister jij wel toffe muziek.
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Rockzone? Leeft dat nog?
"In mijn tijd" werden daar nog clips van Rage Against The Machine en Tool vertoond. En presenteerde Daphne Bunskoek die shit nog.
Mijn god.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Rockzone? Leeft dat nog?
"In mijn tijd" werden daar nog clips van Rage Against The Machine en Tool vertoond. En presenteerde Daphne Bunskoek die shit nog.
Mijn god.
Ik vond Matthew K Heafy er ook al apart uit zien in die clip.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef PsyCha het volgende:
Komt er een clip van duidelijk Killswitch Engage en wat staat er bij de aankondiging -> Trivium.
Stelletje kneuzen bij MTV. Ze kennen zeker alleen het verschil tussen 50 Cent en The Game.
Mee eens. Al moet ik toegeven dat ik het nu beter naar mijn zin heb dan "toen". Wellicht heeft dat te maken met het feit dat ik niet meer de hele dag MTV hoef te kijken omdat ik toch wel weet dat 90% ervan bagger isquote:
Vorige week woensdag was er nog een clip van Tool op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Rockzone? Leeft dat nog?
Mijn god.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |