jij maakt miljoenen toeren... jij doet maar 80km met een volle tankquote:
Knap dat je kan rijden wanneer je cilinder kapot is...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef Ralphneos het volgende:
Oke...![]()
Het ging als volgt... de uitlaat: me zus zat achterop, en aangezien me scooter erg laag stond, was die dus nog een stuk verlaagd... dus wij rijden in rijswijk ergens... drempel op en BOEM!cilinder en uitlaat kapot... vandaag ging ik met een maat van me naar de c1000, en toen kwam ik er achter dat me km teller het niet meer doet, me kap los zit, en me achterlicht het niet meer deed...
RAAAR!!!![]()
![]()
Nee, das mode...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die schoenen![]()
Kleedt je eigen iig netjes aan als je op de foto gaat![]()
WHAHAHAHAHAHAHHAAHHA, zou het net zeggen LOL!! Damn geth a life dude!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Knap dat je kan rijden wanneer je cilinder kapot is...![]()
Nee, speedfight is zuinig wil je zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij maakt miljoenen toeren... jij doet maar 80km met een volle tank
Ik denk dat alle centjes al op zijn gegaan aan de bromfiets, dus de kleertjes zijn van Zeeman. Het is een kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die schoenen![]()
Kleedt je eigen iig netjes aan als je op de foto gaat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |