Precies hetzelfde gehad en oplossing was op ebay een nieuwe accu kopen. Was 6 euro in totaal kwijt en doet het nu weer helemaal perfectquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:18 schreef ruud_fr het volgende:
mijn batterij is sinds een paar dagen telkens na nog geen 24 uur leeg
iemand anders dit probleem ook (gehad)?
java staat niet aan en bel/sms er vrij weinig mee
HELP! Deze link werkt niet meer. Heeft er iemand een werkende link naar DIT EIGEN Monster Pack?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:19 schreef Redah het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik een eigen MonsterPack samengesteld:
http://www.kyona.net/razr(...)8617MXXF1126_1FF.rar
Deze bevat de allernieuwste Flash en Flex versies, geeft je ook de mogelijkheid meer SMSjes op te slaan, EN bevat alleen maar Engels en Nederlands als talen. Heb je een Nederlandse SIM-kaart, dan start de telefoon automatisch op in het Nederlands. De precieze informatie:
S/W Versie: R374_G_0E.42.10R_b
Flex Versie: SE8617MXXF1126
Bootloader: BOOT0826
Language Pack: 0039 (Alleen Engels + Nederlands)
Video Recording: Ja
Type: Stock Motorola/Unlocked
Extra: Personalisatie per SIM-kaart
Met dit pakket heb je nog 7,3 MB ruimte over voor je eigen MP3's, foto's, e.d.
Voor de liefhebbers heb ik ook nog een pakketje waarbij je 10MB ruimte vrij hebt (alle geluiden/screensavers/plaatjes zijn weg, behalve het standaard Moto thema).
Hij werkt prima, succes!
Hier nog eentje. Kan ik ze niet saven op mijn transflashkaartje, 512 mb zou toch genoeg moeten zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Asmodean het volgende:
iemand enig idee hoe ik de telefoon kan modden zodat ik meer sms'jes op kan slaan? Ik heb er nu een stuk of 50 in mijn postvak in iig... maar zou er wel graag meer willen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |