abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:25:28 #126
4180 Hare
Come fly with me!
pi_43546687
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:18 schreef ruud_fr het volgende:
mijn batterij is sinds een paar dagen telkens na nog geen 24 uur leeg
iemand anders dit probleem ook (gehad)?
java staat niet aan en bel/sms er vrij weinig mee
Precies hetzelfde gehad en oplossing was op ebay een nieuwe accu kopen. Was 6 euro in totaal kwijt en doet het nu weer helemaal perfect
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_43547742
ok, tnx
pi_43551271
Weet iemand of de tmobile prepaid versie via code te unlocken is of alleen software matig (via datakabel bijv)?
pi_43911928
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:19 schreef Redah het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik een eigen MonsterPack samengesteld:

http://www.kyona.net/razr(...)8617MXXF1126_1FF.rar

Deze bevat de allernieuwste Flash en Flex versies, geeft je ook de mogelijkheid meer SMSjes op te slaan, EN bevat alleen maar Engels en Nederlands als talen. Heb je een Nederlandse SIM-kaart, dan start de telefoon automatisch op in het Nederlands. De precieze informatie:

S/W Versie: R374_G_0E.42.10R_b
Flex Versie: SE8617MXXF1126
Bootloader: BOOT0826
Language Pack: 0039 (Alleen Engels + Nederlands)
Video Recording: Ja
Type: Stock Motorola/Unlocked
Extra: Personalisatie per SIM-kaart

Met dit pakket heb je nog 7,3 MB ruimte over voor je eigen MP3's, foto's, e.d.

Voor de liefhebbers heb ik ook nog een pakketje waarbij je 10MB ruimte vrij hebt (alle geluiden/screensavers/plaatjes zijn weg, behalve het standaard Moto thema).

Hij werkt prima, succes!
HELP! Deze link werkt niet meer. Heeft er iemand een werkende link naar DIT EIGEN Monster Pack?

[ Bericht 0% gewijzigd door rakopfok op 26-11-2006 19:13:54 ]
pi_44129092
Ik heb een V3i, en deze was van Orange. Ik heb deze laten unlocken. dat is gelukt. Ik kan nu bellen en SMS-en met T-Mobile. Ik wil ook kunnen MMS-en, en GPRS-en. Ik heb de gegevens opgevraagd van T-mobile, maar dat SMS-je met instellingen wil maar niet binnenkomen.

Ik zie dat er allerlei Orange spullen in staan, met een slotje erachter, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik die dingen eruit kan krijgen.(Orange World enzo)

Help !
  zondag 11 februari 2007 @ 22:19:36 #131
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_46220826
iemand enig idee hoe ik de telefoon kan modden zodat ik meer sms'jes op kan slaan? Ik heb er nu een stuk of 50 in mijn postvak in iig... maar zou er wel graag meer willen
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_46224259
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Asmodean het volgende:
iemand enig idee hoe ik de telefoon kan modden zodat ik meer sms'jes op kan slaan? Ik heb er nu een stuk of 50 in mijn postvak in iig... maar zou er wel graag meer willen
Hier nog eentje. Kan ik ze niet saven op mijn transflashkaartje, 512 mb zou toch genoeg moeten zijn
pi_46430102
Is het ook mogelijk om navigatie op de razr te krijgen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Schepseltje op 18-02-2007 21:05:44 ]
pi_47867331
Ik heb mijn RAZR nu een maandje of 6 en nu zag ik vandaag wat stof tussen het plastic en het display zitten. Weet iemand een manier om hier vanaf te komen zonder aan de slag te moeten met scheermesjes en het plastic eraf te moeten halen?

Het is nog niet dusdanig storend, maar valt wel op wanneer er daglicht direct op schijnt. In de schaduw of binnen schijnt het display genoeg en merk je het stof nauwelijks op. Ik vind het alleen zo zonde .

Ik me maar alvast voorgenomen mijn telefoon in mijn tas te gaan stoppen (die is niet van stof namelijk) en niet meer in mijn broekzak.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_52356126
Hm, denk erover de v3i te halen maar de batterij is bagger?
pi_52365365
Razr2 is uit. Die is opzich wel strak.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:22:36 #137
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_52609473
Ik heb op mijn display bovenaan een koffertje staan, ik kan in de handleiding niet terug vinden wat het betekend. Hier iemand een idee waar het voor staat?

Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_55290064
Een originele batterij gekocht en in m'n telefoon gedaan. Gelijk met het aanzetten kreeg ik de melding: 'plaats sim kaart' Daarna nog een eer uit en aan geze. Na een keer of 3 bleef de melding weg. Als ik hem daarna wil opladen krijg ik na een paar minuten de melding "opladen is niet mogelijk'
Een paar keer de stekker er uit en er in is de enige manier om de telefoon op te laden.
Met de oude batterij geen enkel probleem.
Het gekke is dat als de nieuwe accu eenmaal is opgeladen de telefoon probleemloos werkt. Totdat je hem de volgende dag weer aan zet, dan komt hij met de melding 'plaats sim kaart'. Na 2 of 3 keer opstarten blijft deze melding weg.
Is het een calibratie probleem van de nieuwe accu?
pi_55296011
Leuk probleem ik heb exact hetzelfde met de razr v3i alleen dan met de accu die er altijd al heeft ingezeten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')