yessur, deze en anders een nokia 8850quote:Op woensdag 27 september 2006 17:33 schreef Zapper het volgende:
Wil je nu nog deze telefoon kopen dan?
Yup, heb ik ook gedaan, heb dus ook de V3. Maar het is zo'n beperkt toestel dus snap niet dat wanneer je nu een nieuw abo neemt, deze telefoon erbij kiest. Er is momenteel zoveel beters (en mooiers) te krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:08 schreef Twizla het volgende:
sommige mensen kiezen design boven merk, wat heb jij voor een gsm dan?
Als je de ronde knop (midden) indrukt krijg je spelletjes en toepassingen, daar heb ik Digtal audio player instaan en daar kan je Mp3 selecteren en dan een afspeellijst maken en zo speel je meerdere mp3's afquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:54 schreef Autoreply het volgende:
Hoe speel ik meerdere audiobestanden achter elkaar af met m'n v3i? Handleiding zegt niets en ook bij alles markeren doet ie niets...
Ronde knop in het midden, dan instellingen, initiele setup en voila tijd en datum en als je provider het ondersteunt kan je ook nog automatisch update aanzetten en loopt ie altijd goed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe verander ik de tijd
Ik loop al een jaar rond met de 4 juli 2004 op mijn scherm en de tijd loopt 5 uur voor ofzo
Amen.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:14 schreef UNDERTAKER het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk bij je instellingen van je videocamera staan dat je videos maakt tbv MMS!
Als je dit uitzet kun je maarliefst 30 hele seconden filmen..
Ik heb dit toestel in feb. gekocht ook om het design.. Kan niet zeggen dak er spijt van heb, maar om nou te zeggen dat het een geil toestel is.. Neuh. Om te zien JAH!
Qua technische specs ist een bokkeding!
Omg, hoe scheel kan ik zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:01 schreef Nieuwskijker het volgende:
[..]
Ronde knop in het midden, dan instellingen, initiele setup en voila tijd en datum en als je provider het ondersteunt kan je ook nog automatisch update aanzetten en loopt ie altijd goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |