Nee echt niet. Ik ga die dingen toch niet gebruiken om eraan te ruiken, vast te houden en geile fantasieen uit te laten komen ...... Nee niks voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef arjen1985 het volgende:
Volgens mij is het stiekem voor jezelf![]()
maar ik kan me oma wel ff vragen voor je ...
ook een optiequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat nicomart zegt. Maar dan in een bak pis i.p.v. een bak water.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat nicomart zegt. Maar dan in een bak pis i.p.v. een bak water.
Ga jij nog wat doneren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef ElisaB het volgende:
Nou, dit gaat vast een geweldig topic worden
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:02 schreef arjen1985 het volgende:
Of misschien wil ElisaB een paar verkopen![]()
ik reken altijd op 1 post per 10 vieuws. ( indien een topic max 6 uur oud is). Hoe ouder hij wordt hoe minder mensen gaan reageren. Vet he ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef outcast-within het volgende:
Wat is trouwens dan de gem post/view verhouding?
Google toont wel zo'n handel aan hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef outcast-within het volgende:
Nope niks gevonden op E-bay.
Gelukkig maar. Was al bang dat er op inet zo'n hele handel in die shit zou zijn
Verrek klopt ook nog enigzinsquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ik reken altijd op 1 post per 10 vieuws. ( indien een topic max 6 uur oud is). Hoe ouder hij wordt hoe minder mensen gaan reageren. Vet he ?
Kim Holland jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef RemcoDelft het volgende:
En daarbij: TS gaat ze nooit vinden voor die prijs, want iedereen weet dat goeie 25 euro per stuk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |