Ik heb al eens eerder aangegeven dat kritiek vooraf juist goed is. Het helpt hen ook hoofd en bijzaken gescheiden te houden... Bovendien is het straks aan de aasgieren (lees: roddelbladen) en dan zullen er wel lastigere vragen gesteld gaan worden neem ik aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef geanini het volgende:
Ik kan best bergrijpen dat bepaalde dingen moeilijk zijn om te geloven. Maar ik kan niet begrijpen dat er hier een aantal wannabee "sherlock holmes" zitten die denken dat ze alles in twijfel moeten trekken, en commentaar hebben over het hoe en wat er gezegd wordt. Of je gelooft het, of je bent neutraal, of je gelooft het niet. Simpel zat. Niet zo moeilijk doen met bewijs maar eens dat jou'n toetsenbord aan de voorkant van je pc zit en je achterwerk aan de achterkant. Wat jullie bereikt hebben is gewoon dat geen 1 van de "slachtoffers van Dhr. & Mevr. Gert en Babs" hier meer wil posten omdat ze een vloedgolf van uiterst kinderachtig gedrag over zich heen krijgen. En gelijk hebben ze!!
Dit heeft niets meer te maken met kritiek, maar gewoon met kinderachtig geleuter. Ik zal zo zeggen, goed gedaanFrancis, de moed niet opgeven Sheila en Sandra, en voor timmerhout, kom op, als Sheila zich staande kan weten te houden, kan jij dat zekers. En voor de makers van de website van de gert en hermien fanclub..zet daar maar neer wat er gebeurt is, mensen zullen die website ook zeker vinden.
![]()
Toch jammer dit Gert.........eerlijk waar.......zo ben je de getapte man....en seconds later ben je weer gewoon een rancuneus pestventje...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, ajaks stond gisteren ook met 2-0 voor.![]()
dus als je ze niet gelooft, mag je ook geen kritische vragen stellen of (schijnbare)tegenstrijdigheden aankaarten omdat de vermeende slachtoffers dan niet meer durven? Gaat heen zeg.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef geanini het volgende:
Ik kan best bergrijpen dat bepaalde dingen moeilijk zijn om te geloven. Maar ik kan niet begrijpen dat er hier een aantal wannabee "sherlock holmes" zitten die denken dat ze alles in twijfel moeten trekken, en commentaar hebben over het hoe en wat er gezegd wordt. Of je gelooft het, of je bent neutraal, of je gelooft het niet. Simpel zat. Niet zo moeilijk doen met bewijs maar eens dat jou'n toetsenbord aan de voorkant van je pc zit en je achterwerk aan de achterkant. Wat jullie bereikt hebben is gewoon dat geen 1 van de "slachtoffers van Dhr. & Mevr. Gert en Babs" hier meer wil posten omdat ze een vloedgolf van uiterst kinderachtig gedrag over zich heen krijgen. En gelijk hebben ze!!
Met name Sheila heeft zich kranig geweerd jaquote:Dit heeft niets meer te maken met kritiek, maar gewoon met kinderachtig geleuter. Ik zal zo zeggen, goed gedaanFrancis, de moed niet opgeven Sheila en Sandra, en voor timmerhout, kom op, als Sheila zich staande kan weten te houden, kan jij dat zekers. En voor de makers van de website van de gert en hermien fanclub..zet daar maar neer wat er gebeurt is, mensen zullen die website ook zeker vinden.
![]()
Gaat nog goed hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
Weet je wat gevoelig is ? ...op een en dezelfde dag je lievelingvogeltje moeten missen "en" je oude dagsvoorziening verspelen....dat doet pas pijn.![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef geanini het volgende:
kritiek is zekers nuttig, maar geen kinderachtig geleuter, en enorme grappige opmerkingen over babylijkjes, francis als bastaard zoon etc. dat is gewoon dom, en voegt een negatieve waarde aan de discussie.
Neuh, ik heb geld staan op AZ en op AZ voor bij rust en gelijkspel op het eind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
Dat meen je niet....... heb jij een hekel aan geld of zo?
geanini, een pseudo voor mijn echte naam, net als neem ik aan manu82 niet jou'n echte naam is?quote:
Luister, wat jij probeert kan gewoon niet. Je kunt van TL niet om respect vragen, dat begrijpt hij gewoon niet. Hij is als rechtgeaard autist niet in staat tot communiceren, tenzij in monoloogstand, dus stop er maar mee. Negeren is nog de beste optiequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef geanini het volgende:
[quote]Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus als je ze niet gelooft, mag je ook geen kritische vragen stellen of (schijnbare)tegenstrijdigheden aankaarten omdat de vermeende slachtoffers dan niet meer durven? Gaat heen zeg.....![]()
[..]
Tuurlijk mag je vragen stellen, en kritiek geven, dat beweer ik ook helemaal niet, maar de manier waarop het gebeurt, daar zet ik mijn vraagtekens neer, net zoals sommigen vraagtekens bij het verhaal neerzetten. Dat maakt ook geen moer uit of je het gelooft of niet. Ik ben anders wel van mening dat je het nog altijd een beetje netjes kunt houden, toch?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Luister, wat jij probeert kan gewoon niet. Je kunt van TL niet om respect vragen, dat begrijpt hij gewoon niet. Hij is als rechtgeaard autist niet in staat tot communiceren, tenzij in monoloogstand, dus stop er maar mee. Negeren is nog de beste optie![]()
On topic....je bedoeld dat daar waar Teamlead zijn drammerige zeiken ziet als kritisch vragen stellen ? Nu ja......ach......hij zal wel te veel naar BvD hebben gekeken.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef geanini het volgende:
[..]
geanini, een pseudo voor mijn echte naam, net als neem ik aan manu82 niet jou'n echte naam is?
Duh...eitje...jij bent de biatch van pinball.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]als jij jou naam zegt zeg ik de mijne en volgens mij ben ik ook vrij makkelijk te achterhalen
Dat kritische vragen stellen gebeurde de afgelopen tijd al voortdurend hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus als je ze niet gelooft, mag je ook geen kritische vragen stellen of (schijnbare)tegenstrijdigheden aankaarten omdat de vermeende slachtoffers dan niet meer durven? Gaat heen zeg.....![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duch...eitje...jij bent de biatch van pinball.![]()
Ik begrijp dat de juiste diagnose nog niet is gesteldquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
hoho.. schizoïde.. niet autist...
wel ff je huiswerk doen voor je gaat blaten
Alleen jammer dat er nooit antwoord komt op die vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef geanini het volgende:
Tuurlijk mag je vragen stellen, en kritiek geven, dat beweer ik ook helemaal niet, maar de manier waarop het gebeurt, daar zet ik mijn vraagtekens neer, net zoals sommigen vraagtekens bij het verhaal neerzetten. Dat maakt ook geen moer uit of je het gelooft of niet. Ik ben anders wel van mening dat je het nog altijd een beetje netjes kunt houden, toch?
Hoi, welkom op FOK!, speciaal als fan je hiervoor geregistreerd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef geanini het volgende:
kritiek is zekers nuttig, maar geen kinderachtig geleuter, en enorme grappige opmerkingen over babylijkjes, francis als bastaard zoon etc. dat is gewoon dom, en voegt een negatieve waarde aan de discussie.
:-) ja dat lijkt me nou een uitstekend plan, om mijn echte naam hier neer te zetten, zal ik dan gelijk mijn adres erbij doen, banknummer en pincode??quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]als jij jou naam zegt zeg ik de mijne en volgens mij ben ik ook vrij makkelijk te achterhalen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef geanini het volgende:
[..]
:-) ja dat lijkt me nou een uitstekend plan, om mijn echte naam hier neer te zetten, zal ik dan gelijk mijn adres erbij doen, banknummer en pincode??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |