quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je alvast in de OP gezet. Vanaaf geef ik je wel even door aan Peter, die is tot vannacht bezig geweest met werken, dus ik vermoed dat hij nog ligt te pitten.
Ja zat al om 8.20 aan de koffie op kantoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echte bikkels zitten alweer een half uur op kantoor
Volgens mij had ik t al eens tegen Peter gezegd maar ik mail m wel ffquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je alvast in de OP gezet. Vanaaf geef ik je wel even door aan Peter, die is tot vannacht bezig geweest met werken, dus ik vermoed dat hij nog ligt te pitten.
Geen mail = niet meegaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij had ik t al eens tegen Peter gezegd maar ik mail m wel ff![]()
ligt eraan welke modellen door mij geschoten willen wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef Mukie het volgende:
Misschien ook handig om een overzichtje te maken welke fotograaf met welk model "de hort/bok" opgaat?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ligt eraan welke modellen door mij geschoten willen worden [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:je doet t met opzet
nah als jij gaat schieten, of wie dan ook, ik heb een brandslang in de buurt, en geloof me dat water is kouhoud
quote:
dat loopt toch allijd in het 100 johquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef Mukie het volgende:
Misschien ook handig om een overzichtje te maken welke fotograaf met welk model "de hort/bok" opgaat?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat loopt toch allijd in het 100 joh
wat is er eigenlijk in de nabije/verre omgeving te doen qua locatie etc.
Margraten, St.Pietersberg, Maastricht, vliegbasis Geilenkirchen, vliegveld MAA (voorheen Beek).quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat loopt toch allijd in het 100 joh
wat is er eigenlijk in de nabije/verre omgeving te doen qua locatie etc.
Ik kan es een balletje opwerpen, maar de meeste visa's vinden dat een meet als deze weinig portfolio-waardig materiaal oplevert.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad voor dat weekend een visagiste geregeld, ze wil graag dan wat foto`s gebruiken voor d`r portfolio die ze aan het opbouwen is.
Maar miss dat meer mensen wat visagisten kunnen ritselen
quote:_evenstar_ _evenstar_ - woensdag 15 maart 2006 @ 21:38
mag ik me bij deze afmelden als fotograaf maar wil wle als model mee
de digicam is beetje vaag geworden, en ik tril momenteel gewoon teveel dus durf ik analoog niet zo goed aan..
Maar wil wel als model komen
Ik had erover heen gelezen, maar ik zal het vanavond aanpassenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Nuth is ook leuk, vraag maar aan ElisaB![]()
maar niemand van de mods mijn postje gelkezen gisteren![]()
[..]
hmmm, 'sjammer, maar goed om te weten. Verzin ik nog even wat anders. en vraag ik wel weer of dat kanquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
@vliegvrager, ikzelf heb natuurlijk een sleutel om in de rijtuigen te komen, het rijtuig dat op het emplacement staat is open toegankelijk voor ons. De rest van de rijtuigen staan in de rijtuigenloods, deze zijn dus ook niet toegankelijk voor ons, sorry.
neuh, laten we de boel niet over-reguleren. Mensen kunnen onderling ad-hoc alvast wat afspreken, maar het moet ook vooral een gezellige dag worden. Roosters passen daar niet zo goed in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef Mukie het volgende:
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmm, 'sjammer, maar goed om te weten. Verzin ik nog even wat anders. en vraag ik wel weer of dat kan
[..]
neuh, laten we de boel niet over-reguleren. Mensen kunnen onderling ad-hoc alvast wat afspreken, maar het moet ook vooral een gezellige dag worden. Roosters passen daar niet zo goed in.
Nuth valt best tegen hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Nuth is ook leuk, vraag maar aan ElisaB![]()
maar niemand van de mods mijn postje gelkezen gisteren![]()
[..]
meedenken is natuurlijk altijd okayquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
Owjah Vliegvrager
ik ben even zo vrij om met je mee te denken
als t niets is, moet je t gewoon zeggen...
in het rijtuig dat we ter beschikken hebben zijn 2 afsluitbare compartimenten waarbij de ramen verduisterd kunnen worden. eentje met groene en eentje met rode pluche
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef Vliegvrager het volgende:
@org: is gratis deelname voor een visa bespreekbaar?
euhm... linkjequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
meedenken is natuurlijk altijd okay![]()
verduisteren is heel fijn. Wat ik zoek is een (idd redelijk donkere) ruimte die ik van binnen met flitsers kan verlichten, en dat in combinatie met een deur of raamopening. Het hoeft niet per se een trein/wagon te zijn, maar dat is wel zo leuk. Heb je ms een linkje naar het betreffende rijtuig?
dat is iets waar PdeHoog over moet beslissen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Vliegvrager het volgende:
En dan had ik dit vraagje ook nog.
[..]
*kuch!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is iets waar PdeHoog over moet beslissen....
tenminste dat ben ik van mening
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.quote:
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.
Ik wil voorstellen dat ze niet bijdragen aan het gebruik van de loc etc., maar eventueel alleen voor de lunch à EUR 4,25? Iemand daar bezwaar tegen
Enneh Ynske, zijn je collega's berekend op een lunch-actie voor 25+ man / vrouw
Mee eens, daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.
Ik wil voorstellen dat ze niet bijdragen aan het gebruik van de loc etc., maar eventueel alleen voor de lunch à EUR 4,25? Iemand daar bezwaar tegen
Enneh Ynske, zijn je collega's berekend op een lunch-actie voor 25+ man / vrouw
mij valt net binnen dat een meisje van mijn opleiding toen ze klaar was een cursus visagie gedaan heeft. ik wil haar wel vragen of ze zin heeft om te komen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.Maar met dit compromis kan ik wel leven hoor. Als het me uberhaupt al lukt om hier een visa voor te vinden, leg ik die 4,25 wel op tafel.
Doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij valt net binnen dat een meisje van mijn opleiding toen ze klaar was een cursus visagie gedaan heeft. ik wil haar wel vragen of ze zin heeft om te komen...
weet je wie er op de laatste rit een stuk heeft mogen rijdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens dat oude spoorlijntje nog weleens te voet gedaan met mooi weer (1994 of zo). Van Kerkrade-Centrum via Kerkrade West en Wijlre-Gulpen naar Simpelveld, en daar op de bus naar Maastricht of zo. Was net nadat Simpelveld niet meer door een NS-stoptrein aangedaan werd. Wel jammer dat ik dat gemist heb, nog..
Maar goed, beetje offtopic
eensch isquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.Maar met dit compromis kan ik wel leven hoor. Als het me uberhaupt al lukt om hier een visa voor te vinden, leg ik die 4,25 wel op tafel.
Uiteraard heeft iedereen toegevoegde waardequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel effe helpen hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef Klare het volgende:
Ik wil ook wel een deel bij betalen voor visagie (schrijf je dat zo?). Lijkt me wel leuk als ik toch iets beter opgemaakt wordt dan ik zelf kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |