quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jeumig, kijken jullie er zo naar uit?
De OP is aangepast met de laatste infoquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij je definitie van "de lijst" alleen maar de OP bevat. Daar staat ze idd niet op.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
De OP is aangepast met de laatste info
nopequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
@org: Gaan de treintjes ook onder stoom en een stukje rijden en zo?
We hebben idd een visagiste weten te regelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met outfits en visagie. Regelen de modellen dat zelf? Is er een visagiste (kutwoord) aanwezig?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
is er al wta meer bekend enzo?
kleintje ik zal me discman met U2 meenemen kennen we toch nog eens samen op U2 lallen![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
in de werkplaats zal wel een loc opgestookt worden naar alle waarschijnlijkheid
Als je dit echt wil... dan kan ik dit regelen voor mezelf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile tuinbroeken, te grote stokerspetten en overal smeervlekken
Oeh nou je t zegt, jij hebt net een ideaal koppie voor onder zo'n petquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als je dit echt wil... dan kan ik dit regelen voor mezelf.
Gezien ik net heb gehoord dat ik jouw model ben die dag![]()
ik dacht aan een geruit houthakkersbloesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Kleintje het volgende:
Mooi...
Shirtje? Hoe wil je die???
Ik dacht aan een wit 'ietwat' sexy blousje onder die tuinbroek, metkorte mouwtjes...
Grote zwarte stampers, zwarte pet.
Indien ik geen zwarte pet kan vinden dan neem ik een beige shirtje en mijn beige pet...
wat hebben Kleintje en ik daarmee te schaften?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:16 schreef RonaldV het volgende:
Jullie zullen achteraan moeten schuiven. Er zijn al mensen met zo'n plan![]()
Nou, ik neem aan dat je een plek wilt hebben om zulke foto's te maken. De bok van de trein is al gereserveerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat hebben Kleintje en ik daarmee te schaften?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef Kleintje het volgende:
Heb niet een houthakkersbloes... sjorry.
de hele dag zeker?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je een plek wilt hebben om zulke foto's te maken. De bok van de trein is al gereserveerd
Ik overleg me te pletterquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:21 schreef Kleintje het volgende:
Flash, je bedenkt maar wat... of je overlegt maar met me via msn...
Ik ben bijna overal wel voor in...
Jij bent Puckzzz vriendinnetje al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef Kleintje het volgende:
Wil ook graag Puckzzz vriendinnetje zijn...
Er zijn meerdere treinen, maar één wordt speciaal voor ons buiten gezet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo "de trein" trouwens? Je bedoelt dat er maar EEN trein is?
maar binnen mogen we ook schieten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zijn meerdere treinen, maar één wordt speciaal voor ons buiten gezet.
Goed he, meerdere vriendjes en vriendinnetje, en nog niemand die met me mee wil op vakantie...quote:
Volgens mij wel tenzij met vuurwapens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar binnen mogen we ook schieten?
ja het kolenvuur opstoken, beetje voorover gebogen, zoo.... laat dat houthakkersbloes ook maar zitten eigenlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
Flash wil dat ik met een schep in mijn hand ga doen of ik werk!
WERK!
Dat kan ik toch niet? Staat toch niet in mijn woordenboek..
Ik wil wel met jou mee hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Goed he, meerdere vriendjes en vriendinnetje, en nog niemand die met me mee wil op vakantie...![]()
een KOLENschopquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Toetsel heeft nog wel een schep, past in een koffertje.
quote:
Laptopje, UMTS kaart erin, en Fokken maar!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
ik gaat alle voors- en tegens tegen elkaar afstrepen
Verdere info volgt via mail... niet fokwaardig hoe wij daar aan het strand gaan fokken
Lijkt me fijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
ik gaat alle voors- en tegens tegen elkaar afstrepen
Verdere info volgt via mail... niet fokwaardig hoe wij daar aan het strand gaan fokken
Ik heb inderdaad voor dat weekend een visagiste geregeld, ze wil graag dan wat foto`s gebruiken voor d`r portfolio die ze aan het opbouwen is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben idd een visagiste weten te regelenRubberduck heeft dat op zich genomen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:17 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik denk dat iedereen daar wel mee wil helpen Fles![]()
nee, deze ketel is al onder stoomdruk, en is dus rijvaardigquote:
100 jaar verschil in milieu-techniek. ik begrijp het wel, maar vind het toch een beetje nepquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit alles gebeurt in de werkplaats onder een afzuiging met roetfilter.
het is de keus, of onder de filter/afzuiginstallatie opstoken, of niet opstokenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
100 jaar verschil in milieu-techniek. ik begrijp het wel, maar vind het toch een beetje nep
moet je ff meelen naar PdeHoogquote:
Ik heb je alvast in de OP gezet. Vanaaf geef ik je wel even door aan Peter, die is tot vannacht bezig geweest met werken, dus ik vermoed dat hij nog ligt te pitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |