Den helder en daar pak je de veerboot.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Biogarde het volgende:
Maakkt het nog uit waar ik die Intercity naartoe pak![]()
Een krat pils en kolen voor mijn kachel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Dirktator het volgende:
Wat moeten we meebrengen als stervend hoeren kenkercadeau?
Deal BrauN is dj,best man en verantwoordelijk voor de bruidsmeisjes en ook de gefrituurde h(t)ostiesquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik kom, mits er de kankerkachel mix wordt gedraaid.
Zijn er bruidsmeisjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Deal BrauN is dj,best man en verantwoordelijk voor de bruidsmeisjes en ook de gefrituurde h(t)osties
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef Molluck het volgende:
Wie is trouwens de ongelukkige bruid?
mieke.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef Molluck het volgende:
Wie is trouwens de gelukkige bruid?
Telkampquote:
Wie heeft jou vrijgelaten ?quote:
Zo'n FA die warempel in mijn mailtje is getrapt, waarin ik beweerde dat m'n ban er op zat, terwijl deze nog minstens een week zou gelden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wie heeft jou vrijgelaten ?
Lees het topic eens door, lamme triangel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:26 schreef Trolliebus het volgende:
Is er ook frituur, anders kom ik niet hoor
Ik doelde op een ruimer assortiment versnaperingen dan alleen de gefrituurde hostiesquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, lamme triangel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |