quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:04 schreef Scorpie het volgende:
Lemming.
mensen die liever teveel betalen voor hun boodschasppenquote:
ROTFLquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
****UPDATE*****
Ik heb het even nagevraagd, en ze zegt dat je zoiets niet hoort te doen midden in de lidl.
Mensen die naar de supermarkt gaanquote:
wel eerst slipje uit danquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:12 schreef Mobster273 het volgende:
terugslaan en snoeihard nemen
die paar scheve blikken moet je maar negeren
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef nozem het volgende:
Ik vind het trouwens best kunnen, in de Lidl.
"zo [insert jaartal]"-constructies zijn zo jaren '90quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef Loontjah het volgende:
Een kort rokje MET slipje is zo 1997
Ik heb je nog steeds niet gezien in Breda.quote:
't is altijd tijd voor frietquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
jij wil om 11 uur 's ochtends al friet gaan vreten?
nee, maar wel kopen voor vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
jij wil om 11 uur 's ochtends al friet gaan vreten?
Dat krijg je toch van creampies?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Zartos het volgende:
Wel een beetje koud voor een kort rokje. Dadelijk krijgt ze een blaasontsteking.
lol.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Aurelianus het volgende:
Ik denk dat ze wel wat gewend zijn in de Lidl hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
****UPDATE*****
Ik heb het even nagevraagd, en ze zegt dat je zoiets niet hoort te doen midden in de lidl.
dieren doen het toch ook open en bloot zonder problemen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
****UPDATE*****
leuke familiequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef Biancavia het volgende:
Die mop vertelde mijn oom vorig jaar ook al op de verjaardag van mijn oma.
Is dat Greenpeace fonetisch uitgesproken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat krijg je toch van creampies?
Niet doen,quote:
Ik doe dit soort dingen altijd bij de slagerquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet doen,
Dit lijkt mij toch redelijk serieus hoor![]()
Dat je tegenwoordig je vrouw niet eens mag betasten in de Lidl..
Wat een bullshit eigelijk dat iemand dat daardoet..
zoiets doe je veel beter/makelijker in een Aldi![]()
je loopt achter..quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen altijd bij de slager![]()
Jou bedoelde ik bij de gangbang van Brechtje en Yvonnequote:
Met de Lidl is niks mis!!! Goed en goedkoopquote:
Kloptquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:43 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Met de Lidl is niks mis!!! Goed en goedkoopik doe er ook dagelijks mijn boodschappen terwijl ik bij de Jumbo werk
![]()
Zelfscanners zijn niet nodig, de prijslabels van de artikelen staat wel bij de artikelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt
Maar de Jumbo is leuker..
die heeft van die lekkere zelfscandingen![]()
![]()
en zo hoort het!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
En ik zit er best mee.
...en geeft me een klap in mijn gezicht.
huh ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Zelfscanners zijn niet nodig, de prijslabels van de artikelen staat wel bij de artikelen.
En ze liegen ook nog bij Jumbo hahaha, ze beweren dat ze goedkoper dan bijvoorbeeld Edah en C1000 zijn maar daar is niks van waar. Edah en C1000 zijn goedkoper.
Die dingen hebben ze niet in het filiaal waar ik werk. Wij hebben gewoon 10 kassa´s waar een caissiere achter zit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh ?
je weet toch wel wat ik bedoel..
van die dingen die ze ook bij de kassa hebben maar nu kan je gewoon zelf je artikelen er over heen halen..
en meteen betalen..
meestal zonder rij en irritant kassapersoneel..
Werk je ergens vlakbij groningen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Die dingen hebben ze niet in het filiaal waar ik werk. Wij hebben gewoon 10 kassa´s waar een caissiere achter zit.
Ik ben caissiere maar niet irritant hoor
Ja ik werk bij Jumbo Hoogezand, 14km bij stad Groningen vandaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Werk je ergens vlakbij groningen ?
Dan kom ik je eens opzoeken
Ga jij méé met boodschappen doen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
****UPDATE*****
hmm,quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ja ik werk bij Jumbo Hoogezand, 14km bij stad Groningen vandaan![]()
Daar doen ze dat toch altijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef nozem het volgende:
Ik vind het trouwens best kunnen, in de Lidl.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef Loontjah het volgende:
wat heb jij voor een wijf
Een kort rokje MET slipje is zo 1997
....you think....?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef ZmirnoV het volgende:
Dit topic is zo belachelijk grappig ... ik denk dat het gewoon nep is.![]()
Ziet dity eruit als een grapquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef ZmirnoV het volgende:
Dit topic is zo belachelijk grappig ... ik denk dat het gewoon nep is.![]()
...je doelt op die toupet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ziet dity eruit als een grap
[afbeelding]
Effe googlen: deze 40plusser 'Gordon' speelt rugby in Canada.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[afbeelding]
enig idee in welk sub-forum je bent belandquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef ZmirnoV het volgende:
[..]
Effe googlen: deze 40plusser 'Gordon' speelt rugby in Canada.![]()
![]()
I rest my case....
..je had kunnen rechtermuisknoppen...:quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef ZmirnoV het volgende:
[..]
Effe googlen: deze 40plusser 'Gordon' speelt rugby in Canada.![]()
![]()
I rest my case....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef tralalala het volgende:
Dit grapje is al zo oud, dat sommige mensen hem al vergeten zijn.![]()
Goh je meent hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..je had kunnen rechtermuisknoppen...:
http://www.ebbtiderugby.o(...)rd%20Black%20Eye.jpg
En je slaat niet terug?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
En ik zit er best mee.
Dit is de situatie.
Ik zie mijn vrouw bukken in haar korte rokje om een zak friet uit de vriezer te pakken.
Ik doe wat ik wel vaker doe.
En trek haar slipje naar beneden, om haar daarna te liefkozen
Maar ipv dat ze er van geniet (zoals altijd)
wordt ze nu boos, en geeft me een klap in mijn gezicht.
As ik afgekoeld ben zal ik haar vrage waarom ze dat deed, maar nu moet ik het even van me afschrijven.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |