abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35398592
Hoi!

Wie heeft er een Xbox classic High Definition kabel over? Dus zo'n kabel met component-aansluitingen en een optische uitgang voor geluid. Hoeft niet eens officieel MS te zijn wat mij betreft.

Tips voor (online) shops zijn ook welkom, alsmede gebruikerservaringen met third party kabels.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_35399914
euh, heeft www.liksang.com dat soort gein niet?

trouwens, vriend van mij handelt in die gein.. zal het eens navragen voor je!
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  Moderator donderdag 23 februari 2006 @ 12:57:09 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35402873
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi!

Wie heeft er een Xbox classic High Definition kabel over? Dus zo'n kabel met component-aansluitingen en een optische uitgang voor geluid. Hoeft niet eens officieel MS te zijn wat mij betreft.

Tips voor (online) shops zijn ook welkom, alsmede gebruikerservaringen met third party kabels.
Die kabel ga ik komend weekend ook scoren Probeer eens bij de Mediamarkt. Ik heb daar nl afgelopen weekend heen gebeld, en daar hebben ze hem op voorraad. Kost 30 euro. Onthoudt wel goed dat je dan ook nog een optische kabel moet hebben voor naar je versterker, dat je versterker dus een optische ingang moet hebben EN dat die optische kabel ook nog eens 19 euro kost.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_35404456
- Mijn versterker heeft een optische ingang
- Ik heb een optische kabel
- Deze kostte maar een fractie van wat jij zegt

Ik ga deze bestellen op E-bay:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8260402229&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BID_Stores_IT

Heb je alle aansluitingen in 1 keer. Daarnaast hebben die third party kabels allemaal male connectoren, waar ik niks aan heb omdat er een componentkabel van 10 meter lang aan moet komen. Deze heeft netjes female connectors.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:47:28 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_35413602
gevonden
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')