Helemaal eens!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef SunChaser het volgende:
Pinokkio en Co zijn echt t leukste in Shrek. Shrek zelf was niet grappig, en vervelend moraliserend. Puss en Donkey waren wel geinig maar niet zo geniaal als in 2.
In feite waren de bijfiguren veel leuker dan Shrek en Fiona. Het aanval;len van het kasteel was ook geinig.
Het moraliserende geleuter aan t eind was helaas tenenkrommend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeweettog!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef biermeister het volgende:
Heb hem gezien
vond hem ook tegenvallen qua verhaal, humor is leuk, maar zit te weinig in vergeleken met Shrek en Shrek 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Misschien leuk voor een direct-to-dvd film, maar niet voor in de bios.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef SunChaser het volgende:
Lijkt me leuk als Pinokkio en zn maten een spinnoff krijgen.
Jij vind echt ALLES dat ik matig/prut vind goedquote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteravond geweest naar de voorpremiere, ik vond hem wat tegenvallen, weinig echte goede grappen, en veel grappen uit de tweede film worden uitgemolken. Maar wel leuk om te zien:
7/10
Iik vind het niet goed hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij vind echt ALLES dat ik matig/prut vind goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |