Waar er veel niet werktenquote:
Dit viel me ook op... de muziek en film combinatie uit 2 was *veel* beter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:30 schreef BMH het volgende:
Nog 1 ding: De muziek is gerecycled! Ze hebben tunes uit deel 1 & 2 gebruikt en er is vrijwel geen nieuwe muziek geschreven. Blijkbaar vond Harry Gregson-Williams het de moeite ook niet waard.
ik heb zitten kijken, maar zelfs daarin zie ik niet veel leuks :S kga hem wel een x kijken als hij op dvd uit is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Woodpecker het volgende:
Wat valt Shrek 3 tegen...Typisch geval van straight-to-dvd film... Alle leuke grappen zitten al in de trialer...
De ideeën zijn gewoon op.quote:
Praten ze nu echt over verhaal?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef Patch het volgende:
DreamWorks Animation plans to produce two more Shrek movies before shutting down the franchise, CEO Jeffrey Katzenberg told The Age this week.
"It's a finite story, has been from the beginning and I think that's part of its integrity, part of its strength, that we're not thinking this up as we go" he says.
So what's the point of the prequel approach? "Ultimately we will come back to understand how Shrek arrived in that swamp. We will reveal his story."
Het wordt toch gebaseerd op bestaande verhalen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waren het eerst niet in totaal 4 films?
Ja, maar ik kan me herinneren dat ergens na Shrek 2 door Dreamworks/Katzenberg was gezegd dat Shrek vanaf het begin uit 4 verhalen zou bestaan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het wordt toch gebaseerd op bestaande verhalen?
Hm. Nou ja, we zullen het wel zien. Als deel 4 weinig opbrengt, zullen ze wel niet nog een vijfde maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me herinneren dat ergens na Shrek 2 door Dreamworks/Katzenberg was gezegd dat Shrek vanaf het begin uit 4 verhalen zou bestaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Die laatste zin doet me heel sterk denken aan Hannibal Rising. De filmmakers daarvan hadden hetzelfde idee. Het is eigenlijk gewoon een leuk praatje om een filmserie uit te melken, maar als het een leuke film oplevert hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef Patch het volgende:
DreamWorks Animation plans to produce two more Shrek movies before shutting down the franchise, CEO Jeffrey Katzenberg told The Age this week.
"It's a finite story, has been from the beginning and I think that's part of its integrity, part of its strength, that we're not thinking this up as we go" he says.
So what's the point of the prequel approach? "Ultimately we will come back to understand how Shrek arrived in that swamp. We will reveal his story."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |