Ik ook niet, maar gelukkig is er Fok!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:37 schreef Mobster273 het volgende:
Carnaval
nee, ik heb geen zin in mijn werk...![]()
Ik leest dat ook niet vaak neequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zozo dat leest je ook voor het eerst hier op fok![]()
Wat lijkt me dat verschrikkelijk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef Bopjen het volgende:
Heb ook zin maar ik kan niet want ik heb nu 10 dagen vakantie![]()
![]()
![]()
ook alquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb er ook weer zin inVanavond lekker vakkenvullen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
()
Dat heb ik altijd, op school, werk, thuis, etc...helaas blijft het bij mij altijd alleen bij denken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, je zit op je werk en denkt nu ga ik eens heel veel doen.![]()
Nogal wiedes, de dag is al bijna voorbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb er ook wel eens zin in ja. Vandaag ook wel.
Ik werk soms in de namiddagquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef MrBean het volgende:
Nogal wiedes, de dag is al bijna voorbij.
Ik heb sowieso medelijden met mensen die carnaval vierenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef JosvG het volgende:
Ik heb wel medelijden met degenen hier in Brabant die om 8 uur 's morgens op zaterdag met carnaval moeten werkenJezelf op vrijdag helemaal lamzuipen tot 4 uur 's morgens, en dan over een paar uurtjes alweer moeten werken
Jawel, toch wel. Maar morgen niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, je zit op je werk en denkt nu ga ik eens heel veel doen.
Uhmmmm hoort dit niet gewoon in onzin!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Keb vandaag gewoon zo'n dag dat ik zin heb om te werken en veel te doen.
Dus ik ga zo keihard aan de slag, en sjees als een gek door m'n werk heen![]()
Hebben jullie dat ook wel eens, je zit op je werk en denkt nu ga ik eens heel veel doen.![]()
*meldt*quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik werk soms in de namiddag. Niet iedereen werkt van 9 tot 5, sommigen werken vanaf 5 uur
.
Ik zit al 2 uur en 15 minuten hierquote:
Ik ook, en ik heb er weer zin in dus ga vol goede moed aan de slag.quote:
Ik ken het, kreeg net een shitload aan "wijzigingen" voor in onze DB die als een tang op een varken slaan...kan ik het weer allemaal gaan uitzoeken......stomme projectleiders met 0.0% kennis....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb er weer zin in dus ga vol goede moed aan de slag.
Is de backup van de database gisteren niet gelukt en moet de prutser van een DBA nu op de database werken waardoor ik niks kan doen.![]()
Heb ik weer eens zin, kan ik niks doen.
!!IK VERVEEL ME!!![]()
ik wil wat doen.
Ga dan us weg uit dit topic voor hard werkende lieden.quote:
ik weet hoe je je voelt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:56 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben ook op mijn werk maar heb niet echt zin vandaag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |