Hier duurt t ook 3 dagen. Via postbank internetbankieren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef Kauki het volgende:
Met internetbankieren staat het er anders gewoon de volgende dag al op hoor....![]()
Rabobank ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. bij de ABN duurt het 1 seconde
Misschien mag de postbank je niet zo? Ik heb 2 verschillende spaarrekeningen en bij allebei de spaarrekeningen kan ik geld overmaken naar mijn doorlopende rekening zodat het er binnen een dag op staat...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hier duurt t ook 3 dagen. Via postbank internetbankieren.
Dit klopt, ik denk dat waar de TS zich druk om maakt, zijn eigen schuld is. Zodra je iets overmaakt met inet bankieren, zet hij de datum op de eerste werkdag die beschikbaar is. Als je iets overmaakt naar je spaarrekening dan zet hij m automatisch op 3 dagen (hetgeen je weer kan veranderen naar 1 dag) dus gewoon een kwestie van data veranderen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Kauki het volgende:
[..]
Misschien mag de postbank je niet zo? Ik heb 2 verschillende spaarrekeningen en bij allebei de spaarrekeningen kan ik geld overmaken naar mijn doorlopende rekening zodat het er binnen een dag op staat...![]()
Suc7.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dit klopt, ik denk dat waar de TS zich druk om maakt, zijn eigen schuld is. Zodra je iets overmaakt met inet bankieren, zet hij de datum op de eerste werkdag die beschikbaar is. Als je iets overmaakt naar je spaarrekening dan zet hij m automatisch op 3 dagen (hetgeen je weer kan veranderen naar 1 dag) dus gewoon een kwestie van data veranderen.
Suc7
Ik heb het scherm nu openstaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dit klopt, ik denk dat waar de TS zich druk om maakt, zijn eigen schuld is. Zodra je iets overmaakt met inet bankieren, zet hij de datum op de eerste werkdag die beschikbaar is. Als je iets overmaakt naar je spaarrekening dan zet hij m automatisch op 3 dagen (hetgeen je weer kan veranderen naar 1 dag) dus gewoon een kwestie van data veranderen.
Suc7
van de Postbank sitequote:Selecteer bij 'Nieuwe overschrijving' de gewenste overschrijving en vul de gegevens in.
Opdrachten voor Internetsparen en Internet Bonusrenterekening zijn na 2 werkdagen uitgevoerd indien uw opdracht voor 18.00 uur is verzonden. Verzendt u de opdracht na 18.00 uur, dan is de opdracht nog 1 werkdag later uitgevoerd. In het weekend en op feestdagen verwerken wij geen opdrachten.
.
Let op! Vanaf heden moeten ook spaaropdrachten bevestigd worden met een TAN-code.
Meer informatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |