En wat nu als ze dat met een brommer doen? Of hendig sjiek slippen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Idd. Ik zag een keer een gast die een wheelie op z'n scooter wilde maken, maar die scooter schoot onder hem weg en vloog een stuk door de lucht. Daarna waren bijna al z'n kappen beschadigd en gaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik vind wheelies best vet, vooral wanneer het misgaat.
Door rood rijden is idd gaar :/ ik rijd nooit door rood
Zo ben ik een keer keihard op mijn bek gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef PrinceLu het volgende:Gooi die wielen in de lucht!
Ik doe het wel eens op m'n fiets als er iemand achterop zit. Hilarisch.
Dat hoop ik meer met Sjonnies en lantaarnpalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef T3rr0r het volgende:
Ik hoop altijd zo erg dat die mongolen onderuit gaan..
Het gaat nooit mis en dat vind ik best jammerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik vind wheelies best vet, vooral wanneer het misgaat.
Mag ik vragen in welke ghetto je leeft ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef EsDe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grafhekel aan die lui die op één wiel voorbij 'fietsen' .op hun achterwiel.. vaak met een man of 4, pet op, trainingsbroek aan, het iq van 'n garnaal, en door rood rijden... Heel iritant... krijg altijd de neiging om zo'n randdebiel omver te beuken ofzo.. paupers![]()
![]()
![]()
Ik vind em wel vetquote:
Hijs wel vet, maar die kleding, of beter gezegd, gebrek aan... (beschermende)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind em wel vetzo goed kan hij dat
110, 120, 130 geen enkel probleeeem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |