Die heb ik ook gezien, die is echter niet met wandmontage en van plasticquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik weet niet of dat ding fantsoenlijk is maar ik heb er een gezien voor 4 flessen in 1 bij de xenos. Maar ik weet niet of het goede kwaliteit is....
Gokje: bij de groothandel, en ik ben particulier:)quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef maartena het volgende:
Stap eens een kroeg binnen, en vraag aan de eigenaar waar ie die dingen koopt
Dan ga ik daar is even goed kijken :-)quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:08 schreef Ashen het volgende:
Er staan er heel wat op www.euromarkt.nl, waar je ook online kunt bestellen (als particulier dus). Tijdje terug zelf daar zo'n wandmontage rek met 4 non-drips gekocht, werkt perfectNon-drips zelf daarop zijn wel van plastic (met wat chroom), maar tot nu toe geen enkel probleem mee gehad en ze worden altijd gebruikt met redelijk agressieve dranken dranken als pisang ambon en dropshot. Niet echt heel vriendelijk voor het materiaal dus, maar tot op heden geen enkel probleem mee gehad. Misschien heb je hier iets aan
![]()
Thx! Maar ik zoek er 2 en liefst wel dezelfde natuurlijk. Maar dank!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |