Voetbal is oorlog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Lariekoek het volgende:
Mensen die boos worden na aanleiding van een spelletje![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef crackhead het volgende:
Ajax speelde de tweede helft als een dode zeeolifant.
zo raak jij je Dvd-tjes helemaal niet meer kwijt aan ajax supporters!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef crackhead het volgende:
Stel je niet aan. Ajax speelde de tweede helft als een dode zeeolifant.
Gelukkig heb je er in Meppel veel vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef xrrwr het volgende:
Voetbal is voor mensen met het syndroom van down.
Anders heette het wel Avimo hequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef RvdLinden het volgende:
hoho in Meppel en omstreken he!
Allereerst wil ik je graag naar mijn ondertitel verwijzen. Ten tweede getuigd jouw uitspraak ook niet van een al te hoge intelligentiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef xrrwr het volgende:
Voetbal is voor mensen met het syndroom van down.
Neej niets die italianen. Dat tweede doelpunt wat de italianen scoorde was gewoon slordig van Ajax om zo'n gat te laten ontstaan.. Wat een sukkels.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
*eensch is*
hoerenzooiEerste helft was mooi.. Italianen: sterf
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
Gelukkig heb je er in Meppel veel van.
Precies.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef RvdLinden het volgende:
hoho in Meppel en omstreken he!
Ja dat weet ik ook wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Neej niets die italianen. Dat tweede doelpunt wat de italianen scoorde was gewoon slordig van Ajax om zo'n gat te laten ontstaan.. Wat een sukkels.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Neej niets die italianen. Dat tweede doelpunt wat de italianen scoorde was gewoon slordig van Ajax NOURDIN BOUKHARI (WHO ELSE) om zo'n gat te laten ontstaan.. Wat een sukkels.
Het bewijs dat vrouwen zich niet met voetbal moeten bemoeien en gewoon even anderhalf uur braaf hun mondje dicht moeten houden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef nikky het volgende:
Ajax.. om te huilen gewoon. Stel idioten!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |