Huh, Ik heb al wel Marlboro Race edition gezien..quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dat zijn de nieuwe sigaretten van Pall Mall (Voor het Wk alleen in 3 euro uitvoering te krijgen)
Camel medium (20 stuks op mijn werk dan) zit tegenwoordig ook in een leuke Oranje WK omhulsel, en ik werd zelfs al getipt over oranje pakjes marlboro!
Nee, ik heb ze bij de Super de Boer gehaald, maar bij C1000 hebben ze ze weer niet....quote:
Volgens mij zijn ze exclusief voor Albert Heijn, dus ik weet niet hoe het kan dat jij ze bij de super hebt..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:28 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze bij de Super de Boer gehaald, maar bij C1000 hebben ze ze weer niet....
Effe op onderzoek gaan waar ze ze bij jou in de buurt wel hebben!
Ja, daar komt het denk ik door. Heb het ook altijd als ik een ander merk rook, altijd hoofdpijn, zelfs als ik er maar 2 of 3 rook ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:23 schreef Sebasser het volgende:
* Sebasser steekt 1 op
Ik hou me toch wel wat vast aan camel omat dat toch wel mijn voorkeur heeft
alleen het lijkt wel alsof malb er harder inknalt (krijg lichtelijk koppijn)
hoe kan dat ?
omdat ik het merk niet gewend ben of zo ?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is deze van Barcley of zo.
Ik doe met je mee hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:52 schreef DutchTSE het volgende:
marlboro medium
(een van de weinige zo te zien)
Shagrokende vrouwquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik rookte eerst altijd Marlboro. Later overgestapt op halfzware Van Nelle omdat de Marlboro wel duur werd, maar rook het nog weleens tussendoor. Gauloises is ook wel te doen.![]()
quote:
Eat your heart out, de halfzware wordt een kwartje duurderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Later overgestapt op halfzware Van Nelle omdat de Marlboro wel duur werd,
Hmm ja, maar er blijft dan nogsteeds het verschil van wat je daaruit draait en 20 sigaretten, dus in dat opzicht valt het dan nogsteeds mee. En af en toe in België kopen, dan komt het goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eat your heart out, de halfzware wordt een kwartje duurder
Hoe duur is Marlboro nu danquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef TheSorrow het volgende:
Rook de laatste tijd L&M, goedkoper als Marlboro, en goed te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |