gaat nogal moeilijk, ik zit in de woonkamer te internettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
er zijn genoeg zenders waar geen voetbal te zien is. zet die dan maar op.
ja, nederland 2 = voetbal = talpaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Rekkie het volgende:
Jammer voor je dat ja alleen de zenders kan ontvangen waar voetbal op komt.
neequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zag net nog een jongen met een harp op nederland 3.. is dat niks voor je?
Je bent echt zielig hoor...... moet je maar meer geld op tafel neer leggen of niet in een boerendrop gaan wonen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:26 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ja, nederland 2 = voetbal = talpa
ik heb wel alle zenders hoor, en waarom ben ik nou opeens zielig dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent echt zielig hoor...... moet je maar meer geld op tafel neer leggen of niet in een boerendrop gaan wonen!
omdat ik me altijd behoorlijk irriteer aan de reacties van m`n vader en broer bij het voetbalquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
als je in de woonkamer zit te internetten, waarom moet je dan in godsnaam zeiken over wat er op tv is.
dit is gewoon gezeik om het gezeik.
boeheoeoeoeoe
1. ik ben niet verwendquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
logisch, verwend nest
wel dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
dan gedraag je ook niet zo
simpel
pfff... attention whorequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef CrazyPhunk het volgende:
aangezien dit de klaagbaak is heb ik nog wel wat te klagen. wat voor veel mensen een heilig iets is voor mij helemaal niets: voetbal op tv
ik ben nou wel blij dat de olympische spelen op tv zijn, eindelijk eens iets anders dan dat eeuwige getrap van 22 doldwaze overbetaalde mannetjes die denken dat ze heel wat zijn omdat ze een klein balletje in een groot doel kunnen schoppen. alsjeblieft zeg![]()
benieuwd wat voor reacties ik hier nou weer op krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |