Misschien was dhr. Asielzoekers wel heel oprecht & eerliijk - ik ken de persoon in kwestie niet, maar wie weet heeft hij als hopeloze romanticus reeds de nodige onoprechtheid voor de kiezen gehad? Ik doe maar een gok....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Asics het volgende:
Dit is veel te suggestiefDat werkt niet.
Een vrouw die zich gewillig in haar bek laat schijten op een vroege zondagochtend als de dauw nog op het gras staat en de vogels net wakker worden. Zo'n typische dag waarvan je weet dat het broeierig weer gaat worden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef Wollige_Wolly het volgende:
Definieer eerst vunzig ()....
Houdt de dame in kwestie, de schijt de gedurende hele broeirige dag in haar mond? Zoja, is dat dan met open mond of gesloten mondquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Een vrouw die zich gewillig in haar bek laat schijten op een vroege zondagochtend als de dauw nog op het gras staat en de vogels net wakker worden. Zo'n typische dag waarvan je weet dat het broeierig weer gaat worden.
Geen enkele vrouw voelt zich aangesproken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef Asielzoekers het volgende:
Geen één reactie op m'n advertentie... Hoe moet ik ooit een wijf scoren?
Volgens mij vergis jij je ernstigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw voelt zich aangesproken.![]()
'Vunzige hoer' veranderen in 'mooie vrouw' staat garant voor succes.![]()
Dat is dus de kern van het probleem, vrouwen durven niet openhartig over zichzelf te zijn. Als je immers zegt dat je een vunzige hoer bent stel je je kwetsbaar op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef PrinceLu het volgende:
Da's toch raar. Ik ken toch best veel vrijgezelle vunzige hoeren.
Wat jij als verstokte romanticus natuurlijk gewéldig vind.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Dat is dus de kern van het probleem, vrouwen durven niet openhartig over zichzelf te zijn. Als je immers zegt dat je een vunzige hoer bent stel je je kwetsbaar op.
Dat is ook mijn probleem ik verheerlijk wat ik geweldig vind maar zoek het onmogelijke, wat dat betreft heeft elke romaticus de logica van een vrouw en zou elke verstokte romanticus enkel van zichzelf kunnen houdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Wat jij als verstokte romanticus natuurlijk gewéldig vind.
Wel eens aan gedacht om een romantishce narcist te worden? Dan kun je ook in dit topic meepostenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem ik verheerlijk wat ik geweldig vind maar zoek het onmogelijke, wat dat betreft heeft elke romaticus de logica van een vrouw en zou elke verstokte romanticus enkel van zichzelf kunnen houden![]()
Pure poëzie. Misschien ben je wel homo. Is niet erg hoor, overkomt de beste.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem ik verheerlijk wat ik geweldig vind maar zoek het onmogelijke, wat dat betreft heeft elke romaticus de logica van een vrouw en zou elke verstokte romanticus enkel van zichzelf kunnen houden![]()
De beste? De beste romanticus was Casanova en van hem kun je nou niet bepaald zeggen dat het een homoseksueel was, is het wel?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Pure poëzie. Misschien ben je wel homo. Is niet erg hoor, overkomt de beste.
Wellicht is hij gestorven voordat hij uit de ontkenningsfase kon komen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:44 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
De beste? De beste romanticus was Casanova en van hem kun je nou niet bepaald zeggen dat het een homoseksueel was, is het wel?
Syfillus noem ik geen ontkenningsfase meer hoor....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Wellicht is hij gestorven voordat hij uit de ontkenningsfase kon komen?![]()
Misschien was Casanova wel de tweede zoon van God, dat zou tenminste alles verklaren en meteen de issue 'homoseksueel' teniet doen. Sterker nog, ik weet wel zeker dat Casanova de tweede zoon van God was, waarom zou de kerk anders homohuwelijken verbieden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef PrinceLu het volgende:
Die Casanova wist precies wat vrouwen willen. Kan nooit een hetero zijn.
Ging goed samen met het celibaat voor de pastoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:49 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Misschien was Casanova wel de tweede zoon van God, dat zou tenminste alles verklaren en meteen de issue 'homoseksueel' teniet doen. Sterker nog, ik weet wel zeker dat Casanova de tweede zoon van God was, waarom zou de kerk anders homohuwelijken verbieden?
Een domme hoer is géén vunzige hoer. Er zitten kleine, belangrijke, verschillen tussen die twee. Tevens is een vunzige hoer altijd een vrouw een domme hoer is een meisje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef wise het volgende:
kleed je als turk of marokaan.
Dan komen die domme blonde naieve sletjes als strontvliegen naar stront op je af.
Wat een frustraties weer...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef wise het volgende:
kleed je als turk of marokaan.
Dan komen die domme blonde naieve sletjes als strontvliegen naar stront op je af.
niks frustraties.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Wat een frustraties weer...
Ja,jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef wise het volgende:
[..]
niks frustraties.
het was maar een idee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |