abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 17:05:19 #176
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37100241
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

hey,ik ben er mee bezig.Alleen het doet zo verdommde pijn. En ik kan een stuk nagel niet vinden
Ik heb van de week een stuk nagel eraf kunnen halen. Het doet zo verrekte pijn, ik snap echt niet dat mensen anderen dat laten doen, maar goed.

Dat stukje nagel vind je wel als je maar genoeg peuterd met een naald.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  woensdag 19 april 2006 @ 17:27:13 #177
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37100978
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Ik heb van de week een stuk nagel eraf kunnen halen. Het doet zo verrekte pijn, ik snap echt niet dat mensen anderen dat laten doen, maar goed.

Dat stukje nagel vind je wel als je maar genoeg peuterd met een naald.
naald? Ik doe het met de punt van een nagelschaar. Vanaaf maar ff verder proberen. Alles ervoor over om onder die dokter uit te komen. Ik merk btw wel dat ik meer op de buitenkant van mn schoen ga lopen
  woensdag 19 april 2006 @ 17:44:59 #178
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37101472
Naald dan vind ik het makkelijk en met een scherpe pincet eruit halen.
  Donald Duck held woensdag 19 april 2006 @ 18:30:19 #179
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37102703
waarom zou je zelf gaan liggen dokteren.
laat het gewoon in de polikliniek doen, dan wordt gelijk het nagelbed aan de rand gedood, zodat de nagel daar niet meer teruggroeit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 19 april 2006 @ 18:31:42 #180
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37102739
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
laat het gewoon in de polikliniek doen, dan wordt gelijk het nagelbed aan de rand gedood, zodat de nagel daar niet meer teruggroeit.
de huisarts doet het.Niet de polikliniek. En ik doe het liever zelf,omdat ik als ik eraan denk dat men in mn teen gaat snijden,ik in mn broek schijt
  Donald Duck held woensdag 19 april 2006 @ 18:32:34 #181
46149 __Saviour__
pi_37102769
enkel het idee is eng. De ingreep zelf valt, afgezien van de verdoving, enorm mee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 19 april 2006 @ 18:40:57 #182
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37102976
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
enkel het idee is eng. De ingreep zelf valt, afgezien van de verdoving, enorm mee.
ik hoop dat je gelijk hebt
  woensdag 19 april 2006 @ 18:43:39 #183
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37103038
Ik doe liever mezelf pijn dan ik het een ander laat doen.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:45:15 #184
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37103084
oooooooooooh,een vriendin van mij heeft het ook gehad hoor ik net. Ze branden je nagelriem eraf,halen de helft van je teennagel weg,en van de verdoving voel je volgens haar niks.

Ze liep er gelijk weer op.

*iets rustiger is nu*
pi_37109659
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:

Die prik op twee plaatsen is idd het ergst. Vooral het spul dat in je teen wordt gespoten. Voelt net alsof je teen helemaal opzwelt.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:22:05 #186
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37110882
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef AversusZ het volgende:

[..]

Die prik op twee plaatsen is idd het ergst. Vooral het spul dat in je teen wordt gespoten. Voelt net alsof je teen helemaal opzwelt.
hijs toch al dik

Ik zla toch eens vragen of de huisarts,voordat ze er in gaan snijden er 1000000% zeker van zijn dat het de nagel is. Strax komt het idd door die schaar,is deze ingreep voor jan lul geweest.
  donderdag 20 april 2006 @ 08:48:31 #187
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37118340
ik hoopte nog dattie afgezakt was toen ik zojuist uit bed kwam. Nou,mooi niet.Zo gauw als ik erop ga staan,doet ie pijn. Moet zo naar een sollicitatie,maar kan niet eens mn schoen aan :S
pi_37134050
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, bij mij zijn ze nu allebei helemaal weggehaald. Dus inclusief nagelbed. Nooit meer ingroeiende teennagels
Inderdaad, dat moet wel gebeuren. Anders groeit 't gewoon weer vrolijk in.

Na héél veel jaren rommelen met allebei m'n grote tenen, zijn ze nu goed behandeld. Inderdaad even een pijnlijke prik, maar ik heb nu weer mooie teentjes! Pijn erna vond ik heel erg meevallen, maar als je meer dan tien jaar met ontstoken, dikke en zwerende tenen rondloopt ben je het ook wel gewend. In elk geval heeft gewoon zelf zitten prutsen géén zin, en het heeft ook geen zin als de arts je nagelbed niet doodmaakt. En dát doet trouwens ook wel een beetje pijn (als je een ontsteking hebt, werkt de verdoving niet zo goed en dat voelde ik dus nog wel, brrrr).

Na twee dagen kon ik telkens (het is in twee etappes gedaan omdat het ook aan allebei de kanten was) weer prima lopen. De tweede keer deed wel iets meer pijn omdat die het ergste was. Het doodmaken van het nagelbed blijf je wel nog een flinke poos zien.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  donderdag 20 april 2006 @ 17:56:18 #189
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37134098
ik heb er trekzalf opgedaan.De zwelling lijkt af te nemen
  donderdag 20 april 2006 @ 18:01:35 #190
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37134266
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat er voor mij geen grotere griezels op de wereld rondlopen dan artsen. Ik kan prima zelf een nagel uit mijn teen peuteren, ik kan prima een ontsteking open jassen. Ik kan prima alcohol op een wond doen. Dus ik zie niet in waarom ik een dokter nodig heb. Als een ander het doet, doet het enkel meer pijn en geeft het meer ellende. Als ik het zelf doe bepaal ik of ik een pijnpauze neem of dat ik doorzet, neen ik laat geen vreemde aan mijn lijf voor zoiets kleins.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 18:04:44 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37134363
Klinkt erg stoer, boekenworm, maar ik zie mezelf geen nagel verwijderen inlusief nagelbed...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 18:06:47 #192
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37134404
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt erg stoer, boekenworm, maar ik zie mezelf geen nagel verwijderen inlusief nagelbed...
Nee niet een complete nagel + nagelbed, maar wel gewoon een stuk nagel eraf knippen. Dat wat jij zegt is al een keer gedaan, en gebeurt dus nóóit meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 18:12:17 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37134529
Bij mij kan dat dus ook nooit meer gebeuren, en ondanks de pijn ben ik daar zeer blij mee.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 18:19:32 #194
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37134713
Hahaha het was toen bij de pinken, dus daar groeit al jaren niks meer. Maar mijn grote tenen doorwroet ikzelf met naald, schaartje en pincet. Naar die pinken echt nooit meer een dokter voor rare nagels.
pi_37135113
4 x geweest

3x geen pijn

1 ste keer was bij een vervangende dokter :x
die ging er met een pinset inzitten vroeten gevolg flauwgevallen en weer een week wachten.

andere 3 x keurig geholpen 2 prikjes die je bijna niet voelt. mijn dokter deed het extra langzaam en zo voelgde ik vrij wel niks. daarna geen last meer gehad je moet alleen aan wat anders denken als hij die nagel eruit sleurt:P
mijn nagel was los geknipt maar hij kwam niet uit me voet. (ruim 2cm erin)
toen moest hij echt brute kracht gebruiken maar voelde weinig tot niks.

gewoon weer gewerkt die zelfde dag, en je voelt +- 1 a 2 dagen een lichte pijn, omdat de verdoving uit is gewerkt.

maar dat is niks vergeleken met de pijn die je voelt als iemand op je teen staat, een misselijke pijn is dat
of als je hem stoot of een voetbal toernooi hebt!!
of toen ik werkte was het helemaal een ramp.
de eerste 10min in me schoen een flinke steek in me poot

dit was als het goed is mijn laatste keer.
dokter heeft iets erop gedaan waardoor me teen nagel aan de zijkant niet meer groeit (niks van te zien alleen een een halve cm geen nagel aan de zijkanten.
pi_37136064
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:35 schreef oelewappers het volgende:

dit was als het goed is mijn laatste keer.
dokter heeft iets erop gedaan waardoor me teen nagel aan de zijkant niet meer groeit (niks van te zien alleen een een halve cm geen nagel aan de zijkanten.
Inderdaad, dan is het ook echt je laatste keer.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37143641
Ik moet er dan ook aan geloven.

Heb wel eerder ingegroeide teennagels gehad, maar telkens ging het wel over met een badje met biotex. Dit heb ik dus deze keer weer gedaan, de ontsteking is nu over.

Vanochtend voor controle naar de huisarts ( wat een klotevent btw ). Die vind nu toch dat er een stuk weg moet. Hij stelde voor om het direct te doen maar dat zag ik niet zitten. Dus maak ik waarschijnlijk voor komende week een afspraak om het te laten doen.

Iemand nog tips?
  Donald Duck held donderdag 20 april 2006 @ 22:18:39 #198
46149 __Saviour__
pi_37143712
zorg dat je een paar dagen niks gepland hebt om te doen, meer voorbereiding kun je echt niet doen.
en flinke pijnstillers in huis halen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_37143885
serieus evil het valt mee...
je teen is totaal verdooft dus je voelt geen reed.
mijn dokter vroeger netjes toen hij de priek gaf met het verdovings spul of ik wat voelde. je voelt het spul zeg maar door je teen (wat niet meer is dan kietelen) en dan kon ik zeggen of hij wilde stoppen en na 10 sec, ging hij dan weer verder.

nadat de verdoving is uitgwerkt kan je gewoon lopen (duh ) en zal je hooguit de verdovings prikken voelen die een klein beetje steken, maar dat is zogoed als niks. aan je nagel voel je niks meer.

ik ging met meer pijn ernaar toe... dan dat ik terug kwam.
pi_37143995
Het rare is ook gewoon dat je in dit topic heel verschillende verhalen hoort.

De een heeft het over helse pijnen en de ander over gekietel.

Nogal tegenstrijdig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')