Ik heb van de week een stuk nagel eraf kunnen halen. Het doet zo verrekte pijn, ik snap echt niet dat mensen anderen dat laten doen, maar goed.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hey,ik ben er mee bezig.Alleen het doet zo verdommde pijn. En ik kan een stuk nagel niet vinden
naald? Ik doe het met de punt van een nagelschaar. Vanaaf maar ff verder proberen. Alles ervoor over om onder die dokter uit te komen. Ik merk btw wel dat ik meer op de buitenkant van mn schoen ga lopenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ik heb van de week een stuk nagel eraf kunnen halen. Het doet zo verrekte pijn, ik snap echt niet dat mensen anderen dat laten doen, maar goed.
Dat stukje nagel vind je wel als je maar genoeg peuterd met een naald.
de huisarts doet het.Niet de polikliniek. En ik doe het liever zelf,omdat ik als ik eraan denk dat men in mn teen gaat snijden,ik in mn broek schijtquote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom zou je zelf gaan liggen dokteren.
laat het gewoon in de polikliniek doen, dan wordt gelijk het nagelbed aan de rand gedood, zodat de nagel daar niet meer teruggroeit.
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
enkel het idee is eng. De ingreep zelf valt, afgezien van de verdoving, enorm mee.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
enkel het idee is eng. De ingreep zelf valt, afgezien van de verdoving, enorm mee.
hijs toch al dikquote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef AversusZ het volgende:
[..]
![]()
Die prik op twee plaatsen is idd het ergst. Vooral het spul dat in je teen wordt gespoten. Voelt net alsof je teen helemaal opzwelt.
Inderdaad, dat moet wel gebeuren. Anders groeit 't gewoon weer vrolijk in.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, bij mij zijn ze nu allebei helemaal weggehaald. Dus inclusief nagelbed. Nooit meer ingroeiende teennagels
Omdat er voor mij geen grotere griezels op de wereld rondlopen dan artsen. Ik kan prima zelf een nagel uit mijn teen peuteren, ik kan prima een ontsteking open jassen. Ik kan prima alcohol op een wond doen. Dus ik zie niet in waarom ik een dokter nodig heb. Als een ander het doet, doet het enkel meer pijn en geeft het meer ellende. Als ik het zelf doe bepaal ik of ik een pijnpauze neem of dat ik doorzet, neen ik laat geen vreemde aan mijn lijf voor zoiets kleins.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom zou je zelf gaan liggen dokteren.
laat het gewoon in de polikliniek doen, dan wordt gelijk het nagelbed aan de rand gedood, zodat de nagel daar niet meer teruggroeit.
Nee niet een complete nagel + nagelbed, maar wel gewoon een stuk nagel eraf knippen. Dat wat jij zegt is al een keer gedaan, en gebeurt dus nóóit meer.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt erg stoer, boekenworm, maar ik zie mezelf geen nagel verwijderen inlusief nagelbed...
Inderdaad, dan is het ook echt je laatste keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:35 schreef oelewappers het volgende:
dit was als het goed is mijn laatste keer.
dokter heeft iets erop gedaan waardoor me teen nagel aan de zijkant niet meer groeit (niks van te zien alleen een een halve cm geen nagel aan de zijkanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |