Zoals ik al melde heb ik de ingreep uitgesteld naar vandaag. Ik heb 2 hele drukke weken gehad en het viel niet mee met de pijnlijke teen. De andere teen is ook alweer begonnen
![]()
Okey, dan allebei maar in 1x. Kom ik vandaag bij de huisarts
![]()
1 tegelijk. Kon niet qua tijd, maar ook niet vanwege de pijn zei ze. Met 2 pijnlijke tenen is het lastig lopen. Tsja, het doet al pijn - die nagel moet er weg
![]()
...
Hmz.. de rechter is nu weggeknipt aan beide kanten. De verdoving was inderdaad heel vervelend. Er is 3x verdoofd. Waar de infectie zat wilde hij maar niet verdoven. Ik had de keuze: zo laten of doorbijten. Dan maar doorbijten. AAUWW dus.. Helaas kon ze niet goed bij het nagelbed komen.
NU hoop ik echt dat de nagel goed groeit, want als ik de verhalen lees en logisch nadenk komt het straks gewoon weer terug omdat het nagelbed niet weggeknipt is.
De linker wilde ze vandaag niet doen... Ik kijk het even aan en knip het desnoods zelf weg. Ik ga er niet weer 1,5 uur liggen en 3x laten verdoven.
Van mijn ma moest ik vragen of Pedicure een goed idee is. Was een goed idee, maar wordt niet meer vergoed
Nu snel pijnstilles nemen. Ik wilde van te voren nog een pijnstiller nemen, maar ben 't vergeten.
Over 2 dagen mag het verband eraf en dan mag er een pleister op.
In ieder geval heb ik 5 dagen "vrij" genomen.