Ooh.. zeg dat dan.. MONGOOLquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet wel.. de usergame van IDO waar geen toffe mensen meer in zitten idioot
En daarom moet het zo snel mogelijk klaar zijn!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
[Editie 2] User Survival Game #3: Lick your way upquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert Kelly Clarkson - Because Of You
Kuthoerquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Bupa:
1. Je avatar is bagger.. nee hoe zeg ik dit erger... ik krijg er zelfmoordneigingen van. En dat doe ik pas als ik jou, niksan en al je kloons eerst heb uitgemoord.
2. Die eindeloze TT's met niksan erin begint een beetje irritant te worden. Meer in de richting van het afschieten van niksan om nog 1 TT mee te maken die wellciht: "Vaarwel niksan" als naam mee zal krijgen.
3. Ondanks dit, hou ik nog steeds van je.
Waar de tofste mensen niet eens in de startlijst voorkomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar de tofste mensen niet eens in de startlijst voorkomen.
quote:
Koffie is tha bomb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verse muntthee is ranzig.. Net alsof je een tuintje opdrinkt.
.
1. Pech gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Bupa:
1. Je avatar is bagger.. nee hoe zeg ik dit erger... ik krijg er zelfmoordneigingen van. En dat doe ik pas als ik jou, niksan en al je kloons eerst heb uitgemoord.
2. Die eindeloze TT's met niksan erin begint een beetje irritant te worden. Meer in de richting van het afschieten van niksan om nog 1 TT mee te maken die wellciht: "Vaarwel niksan" als naam mee zal krijgen.
3. Ondanks dit, hou ik nog steeds van je.
Jaja! Ik maak wel weer een TT over jou!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel een beetje mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |