Verstandig, héél verstandig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zou naar iets kijken van 3000 euro.. rekening houden voor onderhoud op korte termijn (bij particulier dan).
Dan betaal je nog voor allerlei andere dingen extra, zoals rijklaar maken etc. (waarbij ze meestal niet eens wat uitvreten, waardoor je alles alsnog goed moet checken voordat je een ritje maakt).quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef trigt013 het volgende:
Ik wilde bij een dealer kopen.
Moeilijk te zeggen.. hangt van de verkoper én het merk/model (populair of niet) auto af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef trigt013 het volgende:
Maar als ik dan voor een auto van 3000,- ga kijken. Hoeveel kan er dan vanaf worden gepingeld
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.. hangt van de verkoper én het merk/model (populair of niet) auto af.
10% moet zeker lukken, 20% soms ook wel.
Wat is er zo grappig aan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
![]()
en vantevoren zeker even kijken wat het ANWB koersboekje verteld hoeveel de dealert voor de auto mag vragen![]()
en dan fijn een financierinkje voorgeschoteld krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:32 schreef Tommeh het volgende:
Ik zou zowieso wel even kijken naar auto's die iets boven je budget liggen en daar een bedrag als budget melden wat lager is dan je werkelijk hebt. Je kunt het gewoon proberen en daarna eventueel besluiten of je het wel of niet doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |