abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35382647
Het kan bijna niemand meer ontgaan zijn, de extremisten van het NOS-hoernaal wijzen ons iedere dag op de aankomende volksraadpleging.
Dinsdag 7 maart worden in de meeste gemeenten verkiezingen gehouden, zo ook in mijn pittoreske Almere. Ik vul voor de gein eens die stemwijzert in en precies wat ik al dacht: een van de stellingen gaat over de verlenging van de A6.
Hufters!!!! Daar gaat de gemeente helemaal niet over. Alle A- en N-wegen zijn RIJKSwegen. Alleen Den Haag kan daar over beslissen.
Ik kreeg als eerste stemadvies NCD nooit van gehoord, als tweede de Ouderenpartij.
Bij de vorige verkiezingen in 2002 (toen was ik nog een kansloze twintiger) heb ik ook al die partij gestemd en dat zal ik dit jaar maar weer doen, niet omdat ze zo geweldig zijn, maar omdat de rest nog slechter is.
In 2010 kunnen jullie op mij stemmen, tegen die tijd zal ik mijn partijprogramma ook hier op Fok! plaatsen.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:28:35 #2
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_35382829
Dus je gaat op 'n partij stemmen omdat je er al eerder op hebt gestemd?
Dus zo is Balkenende premier geworden!
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:29:42 #3
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_35382893
Herindeling.

Ook geen verkiezingsrommel.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_35382924
Het wordt ons gepresenteerd alsof het allemaal zo belangrijk is. Het enige waar je bij de gemeente voor mag stemmen is of er grijze- of rode stoeptegels in de kerkstraat moeten liggen.
objectief en betrouwbaar
pi_35383170
Ook weer een stelling:FC Omniworld moet over de ruggen van de Almeerse belastingbetaler een Eredivisieclub worden.
Ingevuld: oneensch.
Partij die het ook oneens is: Leefbaar Almere
Ja, die partij is door leugens in 2002 de grootste partij geworden met als speerpunten: geen betaald voetbal en parkeren moet altijd gratis blijven. Van beide is niks terechtgekomen. Dat stelletje profiteurs heeft meegelift op het succes van racist Fortuyn. Ik ga alleen al stemmen om NIET op leefbaar te stemmen.
objectief en betrouwbaar
pi_35383206
Ik moet op Nieuw Rechts of Liberaal Eindhoven stemmen en die liberalen zijn dus nog rechtser dan Nieuw Rechts, volgens mij is Hitlers kleinzoon daar de lijsttrekker.

Maar ik ga denk ik maar helemaal niet stemmen, die politici in Eindhoven hebben het de afgelopen jaren zo verkloot dat de opkomst waarschijnlijk nog geen 20% zal zijn.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35383325
Hier in Breda zit er een multiculturele partij bij, die willen dat er meer buitelanders de politiek in gaan, en de politiek op een niveau gaat praten dat voor iedereen verstaanbaar is .
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:39:56 #8
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_35383457
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Hier in Breda zit er een multiculturele partij bij, die willen dat er meer buitelanders de politiek in gaan, en de politiek op een niveau gaat praten dat voor iedereen verstaanbaar is .
Dus logopedie op kosten van de gemeente?
pi_35407924
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ook weer een stelling:FC Omniworld moet over de ruggen van de Almeerse belastingbetaler een Eredivisieclub worden.
Daar noem je ook een manier van vraagstellen zeg.

FC Omniworld mag met behulp van steun van de gemeente een eredisieclub worden klinkt al heel anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')