ja? raar! en zondequote:Op maandag 3 april 2006 12:20 schreef DonStefano het volgende:
Niet uitverkocht. Maar 't zal wel druk worden. In ieder geval drukker dan bij de Mystery Jets gisteren waar je zo onderhand alle toeschouwers op een hand kon tellen
Cool, hyves-vriendjesquote:Op maandag 3 april 2006 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En je hebt een vriendje erbij, en ik ook
Weet niet of het nou een compliment is of een beledigingHeb je trouwens mijn mailtje gehad over een zekere andere foto?
Zolang-ie verder gezond leeft zal dat wel meevallen denk ikquote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef Exciter101 het volgende:
Ik ben gisteren bij de MTV opnames van the Infadels geweest in de Orange Flagship Store in Rotterdam.
Cool!!!!![]()
![]()
Heb me alleen verbaasd over die toetsenman..... Die gaat nog een keer dood neervallen....![]()
Ze staan op Bevrijdingsfestival Overijssel in Zwolle. Gratisquote:Op maandag 3 april 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Ik zag op de Infadels My Space dat ze op 12 juli in Paradiso staan, de Paradiso site zegt er nog niets overIk ben er in ieder geval bij als het zo is
Ze staan de komende paar maanden echt een keer of 10 in NL. Voor de geïnteresseerden zal ik wel een lijstje posten
Nee, dit was voor 'genodigden', op de Lijnbaan in Rotterdam. Je kwam alleen binnen als je op de gastenlijst stond. Had ik even geregeld...quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Waar is die Orange Flagship Store eigenlijk precies? En kom je daar alleen binnen als je een Orange-abo hebt?
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef Exciter101 het volgende:
Heb me alleen verbaasd over die toetsenman..... Die gaat nog een keer dood neervallen....![]()
Ik geloof op 16 april op MTVquote:Op maandag 3 april 2006 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaDie gast staat vanaf de eerste seconde alleen maar te springen
Weet je ook wanneer het uitgezonden wordt?
Ja zag het ook al staan op hun website, ga misschien wel even een kijkje nemen. Een gratis concert is nooit weg natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ze staan op Bevrijdingsfestival Overijssel in Zwolle. Gratis![]()
www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl
Zo, ze maken serieus werk van de verovering van ons landjequote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef MaJo het volgende:
Infadels zijn momenteel druk bezig met hun Europese tour. Hier zijn de Nederlandse data:
3 april - Ekko, Utrecht
4 april - Doornroosje, Nijmegen
20 april - Effenaar, Eindhoven
21 april - Vera, Groningen
5 mei - Bevrijdingsfestival Zwolle
5 mei - Groningen Festival
4 juni - Pinkpop, Landgraaf
12 juli - Paradiso, Amsterdam
26 augustus - Westerpopfestival, Delft
Het klijkt me nogal overdreven om het een Nederlandse hype te noemenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef DonStefano het volgende:
Hoewel ik het alleen maar goed vind dat een engels indie-rock bandje zoals deze veel aandacht krijgt snap ik de (met name Nederlandse) hype niet echt. Zijn ze nou zoveel beter dan al die andere vergelijkbare bandjes? Op de plaat in ieder geval niet. Misschien dat ze live zo geweldig zijn, maar daar zal ik dan vanavond pas achterkomen. Of misschien is het gewoon de massale media aandacht die ze van 3FM en MTV de laatste tijd krijgen....
Haha, krijgen we dat weer!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef DonStefano het volgende:
Hoewel ik het alleen maar goed vind dat een engels indie-rock bandje zoals deze veel aandacht krijgt snap ik de (met name Nederlandse) hype niet echt. Zijn ze nou zoveel beter dan al die andere vergelijkbare bandjes? Op de plaat in ieder geval niet. Misschien dat ze live zo geweldig zijn, maar daar zal ik dan vanavond pas achterkomen. Of misschien is het gewoon de massale media aandacht die ze van 3FM en MTV de laatste tijd krijgen....
Ach, wat is indrukwekkend? Ik vind het een welkome afwisseling en totaal niet standaard o.i.d.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:08 schreef Grobbel het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat ze op plaat echt niet zo indrukwekkend zijn. Het is dat ik ze al vaker live heb gezien (de eerste keer eigenlijk bij toeval), anders zou ik vanavond ook niet gaan.
Zelfs ik vind het een lekkere plaat, lekkerder dan velen op dit moment.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ach, wat is indrukwekkend? Ik vind het een welkome afwisseling en totaal niet standaard o.i.d.
Ik heb er erg veel zin in, dat staat voorop!![]()
Jij mag blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:37 schreef belsen het volgende:
Zelfs ik vind het een lekkere plaat, lekkerder dan velen op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |