Uur, anderhalf uur, zoiets. Niets uitzonderlijks iig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef JeroenV het volgende:
Voor degenen die al eerder naar ze toe geweest zijn;
Hoe lang duurde dat? Ivm met terugreis enzo.
Tweeëneenhalf uur duurt het zeker nietquote:Ik zag op de site dat om elf uur weer iets anders komt. Maar dan moet de rest er nog uit. Half negen begint Infadels. Heb het dan over de Melkweg.
Ik ook hoor. 't Is gewoon een betere liveband dan op de plaat, laten we het daarop houdenquote:Met de cd heb ik hetzelfde als MaJo. Een stuk of 6 nummers zijn echt heel erg goed, de rest redelijk.
Maar ik vind de eerste helft van de CD dus echt heel goed he? Dat betekent dat ik het wel naar mijn zin ga hebben vrijdagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef GLO het volgende:
Ik ook hoor. 't Is gewoon een betere liveband dan op de plaat, laten we het daarop houden
Dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik vind de eerste helft van de CD dus echt heel goed he? Dat betekent dat ik het wel naar mijn zin ga hebben vrijdag
Go girl!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef MaJo het volgende:
Morgen is het zoverHeb er echt zin in. Heb dit weekend helaas geen internet dus laat zondagavond wel even weten hoe het was
Misschien kan je met MaJo mee?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik zou gaan, maar gaat niet door. Degene met wie ik zou gaan had afgezegd, en kon niemand anders vinden...
Je zou MaJo kunnen mailen. Haar mailadres staat in haar profiel. Of een van de andere posters hier.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:48 schreef JeroenV het volgende:
Nu gaat het zowieso niet meer lukken voor mij...
Ja, je krijgt ongetwijfeld een herkansingquote:Jammer, maar helaas. Ze komen ongetwijfeld nog een keer. En heb ze al heel even gezien op de afterparty van de Chiefs.
Haha, dat zegt genoeg. Met z'n tong nog steeds op z'n kin, neem ik aanquote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
Je hebt geen woord teveel gezegd!Ik had hoge verwachtingen en ben niet teleurgesteld, dat zegt denk ik wel genoeg! Had de zanger na het optreden nog even gesproken, kwam niet veel verder dan "you guys are fucking amazing"
Haha inderdaad, en badend in het zweet uiteraard. Dat beeld van hem als dansende robot zal ook niet snel van mijn netvlies verdwijnenquote:Op zondag 2 april 2006 17:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha, dat zegt genoeg. Met z'n tong nog steeds op z'n kin, neem ik aan
Even iets anders, er ligt een te verdienen puntje voor je klaar in Muziek Trivia...
Ik zie het zo voor me iddquote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en badend in het zweet uiteraard. Dat beeld van hem als dansende robot zal ook niet snel van mijn netvlies verdwijnen
MuzTriv Les 1: Altijd eerst het antwoord typen. De rest edit je er dan bij en nog vergeet ik dat vaak, tot mijn ellende...quote:Was net te laat voor Trivia![]()
Het stomme was dat ik me bedacht terwijl ik typte dat het niet zo slim wasquote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me idd
[..]
MuzTriv Les 1: Altijd eerst het antwoord typen. De rest edit je er dan bij en nog vergeet ik dat vaak, tot mijn ellende...
dankjequote:Op maandag 3 april 2006 10:51 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier! Ik zou best nog een keertje willen
En je hebt een vriendje erbij, en ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik mag mezelf nu ook lid noemen van de Infadels-Hyve. ik heb een hekel aan hyves
Wat kijk je trouwens.. ehm...zwoel.. op die foto![]()
Jaaa, nog 1 nachtje slapen! En ik ken nog steeds niet alle nummers...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |