oh, ik was nog niet aan het juichen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef Lieke_K het volgende:
Ik juich meeee
De kans is in elk geval wel aanwezig dat ze ernaar vragen (of ze het ook doen is een andere vraag), dus ik zou gewoon voor de zekerheid wel een collegepas meenemen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:31 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij mij vragen ze daar nooit naar... alleen naar ID; misschien omdat ik er zo ongelofelijk studentikoos uitzie...![]()
De HAN is niet zo slim om collegekaarten in te nemen van mensen die stoppen met de studie daar, zit nu op de hogeschool van Amsterdam, maar door die oude collegekaart die ik nog heb krijg ik toch weer een beetje kortingquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De kans is in elk geval wel aanwezig dat ze ernaar vragen (of ze het ook doen is een andere vraag), dus ik zou gewoon voor de zekerheid wel een collegepas meenemen.
dan verwacht ik wel weer zo'n verslagje zoals van het AM concertquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even meejuichen, heb er ook zin in![]()
![]()
ik ga alleen op een andere dag
en eerder, dus dan kan ik alvast zeggen hoe leuk het is
Will do. Was het sowieso al van plan, vind het altijd leuk om recensies te schrijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
dan verwacht ik wel weer zo'n verslagje zoals van het AM concert
mja, ik ook. Maar bij mij word het altijd een onsamenhangend verhaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Will do. Was het sowieso al van plan, vind het altijd leuk om recensies te schrijven
Ik ben bijna klaar met een opleiding waardoor ik nu wel samenhangende verhalen kan schrijven (journalistiek) maar het blijft altijd lastig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
mja, ik ook. Maar bij mij word het altijd een onsamenhangend verhaal![]()
gelukkig doe ik een opleiding waarbij ik ooit nog eens leer schrijven, op een duidelijke manier..
ga jij trouwens soms heel toevallig de 18e naar club 8? en hoe vond je het vorige maand?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met een opleiding waardoor ik nu wel samenhangende verhalen kan schrijven (journalistiek) maar het blijft altijd lastig.
Ik ga inderdaad de 18e weer naar club 8. Vond het de vorige keer echt helemaal super! Er werden nummers gedraaid van onder andere Arctic Monkeys, White stripes, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Maximo Park en zelfs the Beatles dus ik ging helemaal losGa je deze keer ook?
Tram 12, 13 of 14, halte Admiraal de Ruijterweg. de halte zit zowat voor de deur, Club 8 zit naast de Dirk. En ik woon er heel vlakbijquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, Lieke_K en ik komen ook een keertje kijkenvertel mij eens welke tram enzo...ben dan wel Amsterdammer officieel, maar iets vinden kan ik nog niet...
danks, moet te vinden zijn dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tram 12, 13 of 14, halte Admiraal de Ruijterweg. de halte zit zowat voor de deur, Club 8 zit naast de Dirk. En ik woon er heel vlakbijLeuk dat jullie ook komen!
haha dat is goed hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
danks, moet te vinden zijn dus![]()
ik zal aan iedereen met rood haar vragen of 'MaJo' toevallig een belletje laat rinkelen bij ze
goed, succes met mij vinden dan hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha dat is goed hoorKunnen we de namen eens bij de gezichten plaatsen. Ik ga met een grote groep, ik neem iedereen mee waarvan ik denk dat die indie leuk vindt
komt vast hélemaal goed ja!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
Zie je wel dat het nog maar 13 dagen is, voor jullie dan, want voor mij AL over 9 dagenZit elke dag het cdtje te luisteren en ga volgens mij helemaal los volgende week vrijdag. Maar dat ga ik nogal makkelijk hebben jullie al gezien
Had de verandering van je avatar al opgemerkt, zag het meteenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef Lieke_K het volgende:
Ik vond dat ik mijn avatar maar weer moest veranderen. En hoe toepasselijk! Nog 13 nachtjuhsss!
Ik vraag me wel af hoe ze live zullen zijn, aangezien er allerlei effecten en andere computershit door die platen heen zit. Ben benieuwd!
Ik zag trouwens vandaag een stukje van de clip van I Can't Get Enough, wat een midget die zanger! Dat valt op de plaatjes heel wat minder op. Ik vind ook dat hij er heel anders uitziet dan zijn stem zou doen verwachten.
Herkende je die ouwe avatar van Liek niet? Da's uit een clip van Interpol. En zeg nou niet dat je dat niet kent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had de verandering van je avatar al opgemerkt, zag het meteenVond je oude avatar altijd een beetje eng
Ben dus helemaal voor een Infadels avatar (sowieso eigenlijk
)
Heb die clip nog nooit gezien. Waar zag je hem? Vertel me niet dat je MTV2 hebt want dan word ik heel erg jaloers![]()
Hij ziet er inderdaad anders uit dan je zou denken, alleen dat het een dwerg is had ik dan weer niet verwacht
Tuurlijk ken ik Interpol, maar geen clips. Ik kijk eigenlijk niet meer naar MTV en TMF sinds er alleen maar bagger voorbij komt (en dat is al best lang kan ik je zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Herkende je die ouwe avatar van Liek niet? Da's uit een clip van Interpol. En zeg nou niet dat je dat niet kent.
Ga maar jaloers worden op mij, ik heb MTV2![]()
oh, okéquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Interpol, maar geen clips. Ik kijk eigenlijk niet meer naar MTV en TMF sinds er alleen maar bagger voorbij komt (en dat is al best lang kan ik je zeggen) Ik wil ook MTV2
![]()
![]()
Volgens mij had ik dat al eens gepost hier. Maar een dwerg he may be, hij heeft wel de uitstraling van een reus. Dat zul je wel merken volgende weekquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef MaJo het volgende:
[over Bnann]
Hij ziet er inderdaad anders uit dan je zou denken, alleen dat het een dwerg is had ik dan weer niet verwacht
Hé eh, tegen jou moest ik het ook vertellen, hoor. Net als van die plebejer, overigens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef lienelien het volgende:
Herkende je die ouwe avatar van Liek niet? Da's uit een clip van Interpol. En zeg nou niet dat je dat niet kent.
Toen ik ze zag bij de afterparty van de KC zat ik ook naar heel iemand anders te kijken waarvan ik verwachte dat hij het zou zingen. Dacht zelf even dat ze playbackten. Was dus de verkeerde waar ik naar zat te kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef Lieke_K het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een stukje van de clip van I Can't Get Enough, wat een midget die zanger! Dat valt op de plaatjes heel wat minder op. Ik vind ook dat hij er heel anders uitziet dan zijn stem zou doen verwachten.
Wat zeg je nu, Cap? Haardvuur? Uitslaande brand, more like!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal kapot van![]()
Op het eerste gehoor lijkt het me meer muziek voor in de zomer in je auto (met je raampje open) dan voor bij het haardvuur. Later kan ik m'n mening dus nog bijstellen![]()
Dat is juist zo typisch. Dit is echt muziek voor mij. Wild, energiek, dansbaar... Het zal op een later tijdstip nog wel goed komen met me hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat zeg je nu, Cap? Haardvuur? Uitslaande brand, more like!
haardvuur, njah, slecht ideequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:55 schreef MaJo het volgende:
Het is inderdaad niet echt muziek voor bij het haardvuurMaar juist om uit je dak te gaan
Lienelien: Succes met je presentatie![]()
![]()
Heb je mijn mailtje over the Kooks nog gehad?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat is juist zo typisch. Dit is echt muziek voor mij. Wild, energiek, dansbaar... Het zal op een later tijdstip nog wel goed komen met me hoor![]()
Misschien moet je het gewoon wat vaker horen. De eerste paar keer moest ik er nog wel aan wennen, nu vind ik het geweldigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat is juist zo typisch. Dit is echt muziek voor mij. Wild, energiek, dansbaar... Het zal op een later tijdstip nog wel goed komen met me hoor![]()
Uur, anderhalf uur, zoiets. Niets uitzonderlijks iig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef JeroenV het volgende:
Voor degenen die al eerder naar ze toe geweest zijn;
Hoe lang duurde dat? Ivm met terugreis enzo.
Tweeëneenhalf uur duurt het zeker nietquote:Ik zag op de site dat om elf uur weer iets anders komt. Maar dan moet de rest er nog uit. Half negen begint Infadels. Heb het dan over de Melkweg.
Ik ook hoor. 't Is gewoon een betere liveband dan op de plaat, laten we het daarop houdenquote:Met de cd heb ik hetzelfde als MaJo. Een stuk of 6 nummers zijn echt heel erg goed, de rest redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |