OMG jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:26 schreef OMG het volgende:
Je zegt dat je de CD hebt gekocht. De teksten staan gewoon in het boekje.
Da's altijd het eerste wat ik doe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik bekijk die boekjes nooit.
Ja ook sorry hoor, maar als het je na een maand nog niet in je op komt om eens te kijken of de songtekst die je zoekt wellicht gewoon in het het boekje staat.......quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik bekijk die boekjes nooit.
En het is goedgekomen met me. In maart viel het me ontzettend tegen en ik heb het album maandenlang niet meer gedraaid. Vorige week bij 30+ celsius maar weer eens uit de kast getrokken en het is geweldig!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat is juist zo typisch. Dit is echt muziek voor mij. Wild, energiek, dansbaar... Het zal op een later tijdstip nog wel goed komen met me hoor![]()
Heb je ook nog met eentje gedanst, zoals ie in Paradiso beloofde?quote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
14 september in Tivoli ga ik ze voor de 4de keer zienOp Lowlands waren ze weer geweldig, beste optreden tot nu toe. De hele zaal ontplofte gewoon, echt super! Heb ook nog de cd/dvd gekocht (met dvd van het optreden in Paradiso in juli waar ik ook bij was). Heb het gelijk door de hele band laten signeren
Nee nog steeds nietquote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb je ook nog met eentje gedanst, zoals ie in Paradiso beloofde?
Ik vond ze ook de beste act op Lowlandsquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:59 schreef S_T_W het volgende:
ik had het niet verwacht, maar ze waren misschien wel de beste act die ik op lowlands gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |