Euj buurmanquote:
Opzich is het wel heel leuk om de oude topics door te nemen hoor! Alleen dan gewoon steeds voor iedere uitzending stoppen?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:57 schreef Vlindur het volgende:
Waauw wat een serie, ik volg het nu pas. maar dan wel vanaf aflevering 1, ik keek toevallig en vond het super. Ik ga de vorige topics niet lezen. Het is 1 grote spoiler
Dat het straks op zaterdag komt is wel klote. Dan zijn we er nooit. Maar ja, opnemen en uitzending gemist is ook nog een optie!
Theorieën kan ik zelf ook wel bedenken. Ik wacht wel met lezen tot ik bij ben, want ik ken mezelf en dan lees ik te veelquote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef booo het volgende:
[..]
Opzich is het wel heel leuk om de oude topics door te nemen hoor! Alleen dan gewoon steeds voor iedere uitzending stoppen?Er staan echt geweldige theorieën in namelijk
Ja ik ook..ik ben blij dat er een vervolg komt naar MWDLquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef booo het volgende:
Ben echt heel erg benieuwd naar de nieuwe afleveringen
Naar watte?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook..ik ben blij dat er een vervolg komt naar MWDL
Na Mooi weer de leeuwquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb zonet de laatste aflevering van seiz. 1 nog bekeken. Dus ik ben nu helemaal bij. en kan nu lekker alle oude topics door lezen![]()
[..]
Naar watte?![]()
Ah! Ja, dat kijken wij ook!quote:
Mooi weer de Leeuwquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb zonet de laatste aflevering van seiz. 1 nog bekeken. Dus ik ben nu helemaal bij. en kan nu lekker alle oude topics door lezen![]()
[..]
Naar watte?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |