Dus liever ergens in januari
Is dit niks voor een meeting?
quote:Hmmm, ik doe dan liever iets met ons 'eigen' groepje.
Op donderdag 29 november 2001 20:36 schreef Marble het volgende:
The Big Brother ExperienceIs dit niks voor een meeting?
Het lijkt me hartstikke leuk om iedereen een keer in real life te zien. Ben nu dus wel benieuwd naar het gezicht achter.., Wil wel weten met wie ik al die maanden heb gecommuniceerd cq. gediscussierd. Lekker ff napraten als verslaafden onder elkaar over het BB-seizoen. Dus zet me op lijst van belangstellenden!!
nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen..
quote:Ik verwacht jou daar zeer zeker wel!!!
Op donderdag 29 november 2001 21:00 schreef marky het volgende:
Willen ze mij er wel bij hebben dan?
ps: kunnen we jou herkennen aan een I LOVE ANDRIES t-shirt??
quote:Ben blij dat je zo slim bent geweest om je eerdere reactie weg te halen, want die was heel makkelijk in te koppen...
Op donderdag 29 november 2001 21:08 schreef UltraBrain het volgende:
bla bla blaLiet me even gaan...
quote:Jazeker mag dat, maar als Newbie ben je wel degene die alle drankjes steeds moet halen voor de die-hards
Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
Het lijkt mij ook wel gezellig eens wat medefokkers te ontmoeten. Maar mag ik dat wel als newbie, kom nog maar net kijken op het forum????
quote:Tuurlijk, ik wil best regelmatig wat te drinken halen voor jullie.
Op donderdag 29 november 2001 21:12 schreef Ethel het volgende:[..]
Jazeker mag dat, maar als Newbie ben je wel degene die alle drankjes steeds moet halen voor de die-hards
, maar ik neem aan dat je dat met liefde zal doen???!!
Dus meldt u allen in dit forum!!
(ps: graag wel voor 4 januari of na 15 januari, want dan ben ik op Wispo!!! en ik wil dit zeker niet missen!!!)
Zodra we een datum, ledenaantal e.d. hebben kunnen we beginnen met de organisatie, wat waar hoe etc...
quote:Vanzelfsprekend moet je dan komen!! Een vriendin van mij gaat ook zeker mee. Ze is echter niet ingelogd, dus niemand kent haar, maar ze leest altijd mee, en ook mede door mijn verhalen "kent" ze de diverse actieve personen ook al. Als ze informeert zelfs hoe het met ze gaat en of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn betreffende de mening van de fokkers!!
Op donderdag 29 november 2001 21:30 schreef Caresse het volgende:
Ik ben echt nog heeeeeeeeeel kort actief op dit forum,maar heb al wel heel wat weekjes meegelezen,eh maar ben best benieuwd wat voor personen er achter ,leuke,minder leuke,grappige,cynische,lovende teksten zitten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |