abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2331474
Hai, ik kom hier nu al 3 jaar. Nu las ik op mw een leuk idee.
Dat de mensen daar met elkaar afspreken op 30 december in Amere, gezamelijk wat gaan eten en daarna hun favoriete bb bewoners gaan aanmodigen.
Nu hoeft dat niet precies zo maar ik zou het ook wel leuk vinden om de fokkers van dit bb forum te ontmoeten.
Ik heb toch meer met fok, "ken" de mensen hier wat beter en langer.
Iemand een leuk voorstel?
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2001 @ 20:22:15 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2331506
Ik hou alle mogelijkheden nog even open. Ik zeg geen nee, maar ook nog geen ja. Maar dat ik de finale ga zien is wel zeker!!! Waar dan ook, bij mezelf of bij iemand anders thuis of live in Almere. Maar ik vind het wel een leuk idee. Laten we eerst eens afwachten of er een beetje animo voor is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 29 november 2001 @ 20:25:55 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2331552
Een BB-meeting lijk me een prima plan, maar waarom niet nadat de serie is afgelopen? Ik moet er niet aan denken de finale te missen; dat is nou net De TV-avond van het jaar. Om nou in Almere te gaan staan blauwbekken is niet echt mijn idee van de finale.

Dus liever ergens in januari

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_2331566
Ik kom op 30-12 terug uit de carribean en zal dus een enorme jetlag hebben. De finale wil ik gewoon thuis zien, maar om op een andere dag een BB/FOK-meeting te houden, vind ik opzich wel een leuk idee...
pi_2331608
Prima, dat heb ik zelf ooke en beetje sanne. Om nu buiten in de vrieskou te staan, maar eens met de fokkers van het bb forum bij elkaar zijn? ja leuk. Ik dacht kaart het even nu aan,maar in januari of desnoods eerder voor 30 december ook leuk.
Kom ik samen met mijn fokmaatje marky (tenminste als hij wil)
  donderdag 29 november 2001 @ 20:36:10 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2331665
The Big Brother Experience

Is dit niks voor een meeting?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2001 @ 20:38:53 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2331696
quote:
Op donderdag 29 november 2001 20:36 schreef Marble het volgende:
The Big Brother Experience

Is dit niks voor een meeting?

Hmmm, ik doe dan liever iets met ons 'eigen' groepje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2331856
ja is dat bericht echt dan?
pi_2331890
Beste mede-fokkers,

Het lijkt me hartstikke leuk om iedereen een keer in real life te zien. Ben nu dus wel benieuwd naar het gezicht achter.., Wil wel weten met wie ik al die maanden heb gecommuniceerd cq. gediscussierd. Lekker ff napraten als verslaafden onder elkaar over het BB-seizoen. Dus zet me op lijst van belangstellenden!!

nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen..

donderdag 29 november 2001 @ 21:00:45 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2331905
Willen ze mij er wel bij hebben dan?
  donderdag 29 november 2001 @ 21:01:50 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2331915
Maar BB is na 30 december helemaal niet meer leuk
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2331981
bla bla bla

Liet me even gaan...

pi_2332008
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:00 schreef marky het volgende:
Willen ze mij er wel bij hebben dan?
Ik verwacht jou daar zeer zeker wel!!!

ps: kunnen we jou herkennen aan een I LOVE ANDRIES t-shirt??

pi_2332012
Het lijkt mij ook wel gezellig eens wat medefokkers te ontmoeten. Maar mag ik dat wel als newbie, kom nog maar net kijken op het forum????
Wil Coos zichzelf melden bij de uitgang.
pi_2332019
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:08 schreef UltraBrain het volgende:
bla bla bla

Liet me even gaan...

Ben blij dat je zo slim bent geweest om je eerdere reactie weg te halen, want die was heel makkelijk in te koppen...
pi_2332035
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
Het lijkt mij ook wel gezellig eens wat medefokkers te ontmoeten. Maar mag ik dat wel als newbie, kom nog maar net kijken op het forum????
Jazeker mag dat, maar als Newbie ben je wel degene die alle drankjes steeds moet halen voor de die-hards , maar ik neem aan dat je dat met liefde zal doen???!!
pi_2332108
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:12 schreef Ethel het volgende:

[..]

Jazeker mag dat, maar als Newbie ben je wel degene die alle drankjes steeds moet halen voor de die-hards , maar ik neem aan dat je dat met liefde zal doen???!!

Tuurlijk, ik wil best regelmatig wat te drinken halen voor jullie. en ik doe dat ook nog met liefde hoor Maar ik ben bang dat het een dorstige avond voor jullie wordt, want mijn motto is een Kelly motto, eerst ik dan de anderen
pi_2332124
Geinteresseerd zijn:
Cynix
Itsme
Sanne
Female Hunter
Ethel
Marky
Coos_de_brooddoos
Ik verwacht nog wel meer namen.
Er is wel vaker wat georganiseerd een fok reunie maar volgens mij nog niet met de BB fokkers?
Ik wil Tante Bep fashionably late, scanman, de bovenstaande personen,female hunter en nog veel meer ook in real life wel eens zien.
pi_2332148
Als jullie iemand voorbij zien rollen, dan ben ik dat, doe ik ook ff mijn screampak aan, of is het de bedoeling dat jullie me echt in real life zien.
pi_2332175
Hmmm, springt er toch zowaar een idee in mijn hoofd, wat dachten jullie met carnaval, ergens een bal masque en dan een voor een geven we onze echte identiteit en uiterlijk prijs. Of is dat een slecht idee.
  donderdag 29 november 2001 @ 21:30:09 #21
19012 Caresse
Senang,senang...
pi_2332182
Ik ben echt nog heeeeeeeeeel kort actief op dit forum,maar heb al wel heel wat weekjes meegelezen,eh maar ben best benieuwd wat voor personen er achter ,leuke,minder leuke,grappige,cynische,lovende teksten zitten.....
  donderdag 29 november 2001 @ 21:35:24 #22
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2332231
Ik ben wel van de partij hoor! Maar inderdaad niet op 30 december. Januari lijkt mij een beter plan. Kunnen we Gert Jan dan ook uitnodigen?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_2332302
Ik denk dat geheel club Danielle ook zeker van de partij zal zijn!!!!

Dus meldt u allen in dit forum!!

(ps: graag wel voor 4 januari of na 15 januari, want dan ben ik op Wispo!!! en ik wil dit zeker niet missen!!!)

Zodra we een datum, ledenaantal e.d. hebben kunnen we beginnen met de organisatie, wat waar hoe etc...

pi_2332322
count me in
pi_2332326
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:30 schreef Caresse het volgende:
Ik ben echt nog heeeeeeeeeel kort actief op dit forum,maar heb al wel heel wat weekjes meegelezen,eh maar ben best benieuwd wat voor personen er achter ,leuke,minder leuke,grappige,cynische,lovende teksten zitten.....
Vanzelfsprekend moet je dan komen!! Een vriendin van mij gaat ook zeker mee. Ze is echter niet ingelogd, dus niemand kent haar, maar ze leest altijd mee, en ook mede door mijn verhalen "kent" ze de diverse actieve personen ook al. Als ze informeert zelfs hoe het met ze gaat en of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn betreffende de mening van de fokkers!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')