Dat geschreeuw is bijna helemaal wegquote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Even het volgende:
Ik vind het zo jammer van dat geschreeuw want de muziek is wel heel vet....
Wat bedoel je?quote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat geschreeuw is bijna helemaal weg![]()
Dat geschreeuw is in de nieuwe cd bijna helemaal weg gelaten en er word veel meer gezongen.(zo moeilijk is dat niet dacht ik)quote:
Oooow maar ik had het topic nog niet door gelezen en wist niks van een nieuwe cdquote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat geschreeuw is in de nieuwe cd bijna helemaal weg gelaten en er word veel meer gezongen.(zo moeilijk is dat niet dacht ik)![]()
En toch vind ik de nieuwe cd minder dan de vorige... Alleen het nummer The Crusade vind ik vet. Maar verheug me ook op het voorprogramma van Maiden, ben wel afgelopen zomer op Graspop helemaal beurs gebeukt bij hun optredenquote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Even het volgende:
[..]
Oooow maar ik had het topic nog niet door gelezen en wist niks van een nieuwe cdFf downloaden dan
![]()
Ik vind hem juist wel goedquote:Op maandag 4 december 2006 21:51 schreef super-muffin het volgende:
Trivium is vet.
Heb het nieuwe album nog niet goed geluisterd, maar tot nu toe vind ik em niet erg goed.
Ze zijn wel duidelijk een andere weg ingeslagen; afgezien van het nummer "The Crusade" vind ik de oudere nummers toch beterquote:Op maandag 4 december 2006 22:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel goedBeter dan de eerdere albums
Ja dat vind ik opzich wel een vet nummer maar ik hou niet van dat schreeuwenquote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Soli het volgende:
[..]
Ze zijn wel duidelijk een andere weg ingeslagen; afgezien van het nummer "The Crusade" vind ik de oudere nummers toch beter
Pull Harder on the strings of your martyr![]()
Hmm, weg gaan voor de band die onderdeel is van de originele stroming waar Trivium zn werk van heeft gejat, slim..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:55 schreef Mgolovic het volgende:
Trivium![]()
Heb ze 2x zien spelen, 1 x in Eindhoven in het voorprogramma van Arch Enemy (na Trivium natuurlijk naar huis gegaan), en 1 x in het voorprogramma van Metallica. Laatste viel erg tegen maar dat kwam door het geluid.
Kwestie van persoonlijke smaak. In mijn ogen is Trivium een stuk beter en was Arch Enemy niet het wachten waard.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hmm, weg gaan voor de band die onderdeel is van de originele stroming waar Trivium zn werk van heeft gejat, slim..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |