He ouwe wanneer zijn de standen weer geupdate?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef maniack28 het volgende:
Tsjonge wat een snelheid, dit topic![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef stefmans het volgende:
Jean-Marc Oosterhof maakte in de 81e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 1 - 1. In de 82e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Fred Kremer de 1 - 2.
![]()
counter.quote:
Jean-Marc Oosterhof maakte in de 81e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 1 - 1. In de 82e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Fred Kremer de 1 - 2. AFGELOPENquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
stef666army kwam in de 13e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1 - 0 toen Mattias Tjäderbratt de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
snelste doelpunt van deze week?
onterecht zeggen we dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Japiejooo het volgende:
[..]
Jean-Marc Oosterhof maakte in de 81e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 1 - 1. In de 82e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Fred Kremer de 1 - 2. AFGELOPEN
Wie het laatst lacht
netjes en bedanktquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Japiejooo het volgende:
[..]
Jean-Marc Oosterhof maakte in de 81e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 1 - 1. In de 82e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Fred Kremer de 1 - 2. AFGELOPEN
Wie het laatst lacht
Reken er maar niet op, ik ga voor 4-4-2 kun je je daar alvast op instellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
netjes en bedankt![]()
hopelijk kan ik het volgende week zelf afmaken
Graag gedaan super de boerquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
netjes en bedankt![]()
hopelijk kan ik het volgende week zelf afmaken
Hoezo echt onterecht? Je had alleen meer balbezit, maar ja wat wil je als je tegenstander counter speelt met 5 verdedigers?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
onterecht zeggen we dan.ook al was het echt onterecht.
![]()
Wat d8 je van mij vorig jaar 0 punten nu al 6 en nog 1 wedstrijd te gaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Oldbie het volgende:
Ik geloof dat ik me nu al heb geplaatst voor de volgende ronde
En dan te bedenken dat ik twee jaar geleden slechts 1 punt wist te behalen. Nu nog nieteens een tegendoelpunt gehad
ik had mischien beter een vleugelmiddevelder aanvallend kunnen zetten maarjah nu is het te laat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef Japiejooo het volgende:
[..]
Hoezo echt onterecht? Je had alleen meer balbezit, maar ja wat wil je als je tegenstander counter speelt met 5 verdedigers?
Echt veel kansen heb je ook niet gehad, maar misschien was een gelijkspelletje rechtvaardig geweest![]()
Vind je het gek dat je doorgaat.. je moet nu nog tegen mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat d8 je van mij vorig jaar 0 punten nu al 6 en nog 1 wedstrijd te gaan
Vorig jaar deed ik niet mee.....was ik aan het flagchasenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat d8 je van mij vorig jaar 0 punten nu al 6 en nog 1 wedstrijd te gaan
Kristiansundquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Uitdagingen: 1
United Black Panthers
Aanvangstijd: 01-03-2006 om 17:30
Speelterrein: The Viking Hall, Normaal. Intrekken!
your going downquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
Uitdagingen: 1
Atletico Aelse
Aanvangstijd: 01-03-2006 om 17:30
Speelterrein: 666-arena, Normaal. Geregeld!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |