quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:54 schreef AirRaid het volgende:
mijn countertacktiek gaat vandaag niet werken![]()
tacktiek van oldbie?quote:
3-5-2. Normaal mijn trainees opstellen en in de verdediging en aanval wat vaste waardes gebruiken omdat ik zijn counter had verwachtquote:
Bij mij welquote:
Ik stond na 8 minuten al met 1-0 voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
stef666army kwam in de 13e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1 - 0 toen Mattias Tjäderbratt de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
snelste doelpunt van deze week?
Hier precies hetzelfde, maar dan omdat ik zondag en klein foutje had gemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
3-5-2. Normaal mijn trainees opstellen en in de verdediging en aanval wat vaste waardes gebruiken omdat ik zijn counter had verwacht
Ja wrijf het er nog effe inquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef foetre het volgende:
57 minuten waren er gespeeld toen Menno Beugels van Panthers een counteraanval via de linkervleugel afrondde door 2 - 0 te scoren.
okquote:
Niet voor jou, tis immers een middenvelderquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef foetre het volgende:
Of dit nou gunstig is weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |