Oequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef RvdLinden het volgende:
Beste mensen, ik ben opzoek naar een zelfde soort site als scholieren.nl maar dan in engeland en duitsland.. weet iemand deze site's ? dus site's waar verslagen enzo op staan.
Ik ben gewoon iemand die zijn werk doetquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef RvdLinden het volgende:
ik weet dat ze daar staan, maar veel spelvouten enzo.. zit ik niet op te wachten.
wat er matig aan is ontgaat mij eventjes?
spelvoutenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef RvdLinden het volgende:
ik weet dat ze daar staan, maar veel spelvouten enzo.. zit ik niet op te wachten.
Dan verbeter je ze, doe je tenminste nog wat, luie donder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef RvdLinden het volgende:
Je bent niet alleen lui door verslagen letterlijk over te nemen, je bent het ook door niet eens je luie aarsch naar Google te willen brengen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef RvdLinden het volgende:
allemaal da heilig gedoe hier!
wij zijn geen huiswerk site, we helpen mensen met vragen aangaande school en studie, we kauwen het niet voor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef RvdLinden het volgende:
nou nou, dat heb ik allang gedaan! maar dat heb ik niet gevonden! snap van je als je het wel kunt vinden!
Wij kregen op school te horen dat je alles van internet mocht halen, zolang je je eigen mening maar zelf deed en het boek las...wat ze controleerde aan de hand van het mondelingquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben gewoon iemand die zijn werk doet![]()
Affijn.
Je bent hopelijk niet van plan het helemaal te kopieren en plakken, je kan het evt. gebruiken als 'naslagwerk' dat lezen en hier en daar wat en vervolgens een eigen werkstuk maken.
Ben het met je eens dat die scholieren.nl 1 grote bagger is.
Jongen als je zelfs dingen niet meer zelf kunt vinden is het wel erg slecht met je gesteld en verdien je het niet om nog deel te nemen aan jou huidige opleidingquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef RvdLinden het volgende:
nou nou, dat heb ik allang gedaan! maar dat heb ik niet gevonden! snap van je als je het wel kunt vinden!
Wat let je om een Nederlandse samenvatting te vertalen? Weet je meteen zeker dat er weinig tot geen spelfouten in zittenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:25 schreef RvdLinden het volgende:
zeg zeg, rustig maar! wij moeten iets heel unieks maken en niet een standaard, inleiding-samenvatting-mening verslag maken, dus het is echt onzin dat ik het zo uitprint en inlever!
Het was ook niet duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef RvdLinden het volgende:
nee ze zijn er zelfs niet in het nederlands! dus ik hoopte iets van een voorbeeld te vinden op een engelse site, maar dat wordt hier meteen voor cheaten aangezien
Maar in die tijd die je hieraan verloren hebt had je toch ook best zelf wel een pagina of 3 kunnen schrijven?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef RvdLinden het volgende:
nee ze zijn er zelfs niet in het nederlands! dus ik hoopte iets van een voorbeeld te vinden op een engelse site, maar dat wordt hier meteen voor cheaten aangezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |