quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef Sjengdanny het volgende:
Krijtstrepen? Remsporen!
Ja dat ja, ik dacht dat het om pak-dragende-mannen gingquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef Sjengdanny het volgende:
Krijtstrepen? Remsporen!
En ja, ik kijk altijd even of het wel netjes gebleven is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef Sjengdanny het volgende:
Krijtstrepen? Remsporen!
Jij bent dus zo'n luie flikker? Aan je reactie op te maken in ieder geval wel...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Salvad0R het volgende:
wat boeit dat beetje achtergebleven stront nou
het is niet dat je het hoeft schoon te likken ofzo, leg er gewoon een drol overheen .
Ik schijt alleen thuis.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:14 schreef Dirktator het volgende:
Noord-Oost-Zuid-West, thuis schijt Dirktator het best.
Krijtstrepen? Remsporen!
Ja van een beetje achtergebleven strontrestjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:12 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n luie flikker? Aan je reactie op te maken in ieder geval wel...
Er bestaat ook nog zoiets als stank die daarvan af komt...Zo hangt er dus de hele dag door een ondraaglijke schijtlucht in de W.C. rond. Het ziet er namelijk nogal onverzorgt en über ranzig uit.
Om nog wat zinnigs te zeggen: verdraagzaameid is ook wel gewenst. Iemand kan toch één keertje vergeten zijn te borstelen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef Sjengdanny het volgende:
Krijtstrepen? Remsporen!
Ik doe het gewoon consequent niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Om nog wat zinnigs te zeggen: verdraagzaameid is ook wel gewenst. Iemand kan toch één keertje vergeten zijn te borstelen...
Same herequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon consequent niet.
Krijtstrepen? Remsporen!
Krijtstrepen? Remsporen!
Dát is nou echt asociaal. Doe je huisgenoten een plezier en laat ze niet in de stank zitten. Het schijt gewoon veel lekkerder op een schone pot!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Same here
hoogstens de pleebril naar beneden.
maar alleen bij hoge uitzondering.
Inderdaad! Leer het propere woord voor zulks een aangelegenheid!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef Sjengdanny het volgende:
Krijtstrepen? Remsporen!
En dan met vieze vingerafdrukken. Die mannen hadden Bowling for Columbine eens moeten kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Lippie85 het volgende:
Man slaat huisgenoot dood om wc-papier
Dus over een poosje: man slaat huisgenoot dood om remsporen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik pis de remsporen er altijd af.Baal dan ook als een stekker als degene voor mij geen remsporen voor me heeft achtergelaten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:02 schreef AnthonyZeus het volgende:
paupers
Juist, echt lekker schijten doe ik ook alleen thuis. Het liefst houd ik het de hele dag op om thuisgekomen een half uur mezelf half bewusteloos te schijten.quote:
krijtstrepenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef Sjengdanny het volgende:
Krijtstrepen? Remsporen!
en zo ist maar net, ook met vakantie alles zo lang mogelijk proberen op te houden, en als je dan thuis komt; ohlalala!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Juist, echt lekker schijten doe ik ook alleen thuis. Het liefst houd ik het de hele dag op om thuisgekomen een half uur mezelf half bewusteloos te schijten.
Iedere streek heeft andere woorden...Pannekoek!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Inderdaad! Leer het propere woord voor zulks een aangelegenheid!
Jij maakt dus de W.C. Bril schoon met de borstel??!?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja van een beetje achtergebleven strontrestjes.
Zo'n zeepblokje doet wonderen.
Vaak is die borstel waarmee schoongemaakt dient te worden smeriger dan de pleebril zelf.
Onwetende .
Dan ben je gewoon een vieze stakker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Same here
hoogstens de pleebril naar beneden.
maar alleen bij hoge uitzondering.
krijt-streepquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:37 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Iedere streek heeft andere woorden...Pannekoek!
krijtjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:24 schreef the_jestert het volgende:
wat schijten jullie in vredesnaam dat er krijt in de pot achter blijft??
logische vervolg vraag: wat eten jullie (krijtjes zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |