oke wat vind jij van de protesten zijn ze eerlijk ik bedoel vind je tot ze gelijk hebben tot ze protesteren ja of neequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
wat doen moslims in NWS? Volgens mij zijn ze hier al een tijdje...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef test55 het volgende:
[..]
ik ben geen moslim ik wil gewoon een goede discussie met moslims en nederlanders en de taal booeit niet
DUS BLIJF ONTOPIC
Hier stond eerst hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:03 schreef test55 het volgende:
effe een paar regeltjes:moslims: heb respect voor onze mening
Mooie vraag...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef test55 het volgende:
[..]
oke wat vind jij van de protesten zijn ze eerlijk ik bedoel vind je tot ze gelijk hebben tot ze protesteren ja of nee
Wat een ruktopic!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef test55 het volgende:
[..]
ik ben geen moslim ik wil gewoon een goede discussie met moslims en nederlanders en de taal booeit niet
DUS BLIJF ONTOPIC
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
Heil heil heil.
[afbeelding]
Hitler is ganz geil.
er zijn ook mensen die EN moslim zijn EN nederlands. De islam is een geloof, en niet slecht van 1 bevolkingsgroep. Verder natuurlijk zeer stigmatiserend om het te hebben over 'de moslim', alsof alle moslims hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef test55 het volgende:
[..]
DUS BLIJF ONTOPIC
Niet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef DionysuZ het volgende:
Maar in hoeverre dien ik deze topic serieus te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |