Yeah, SURE!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef SeLang het volgende:
Dat ik al een maand een ban heb in B&H
Het schijnt een weekban te zijn, dus unbannen en vlug een beetje
Overigens ben ik best benieuwd waarom ik eigenlijk een ban heb
Tonks heeft 2 jaar extra gekregenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:43 schreef Molluck het volgende:
Is het trouwens niet onderhand tijd dat tonks geunbanned wordt?
Nou inderdaad wat een verschrikkelijke Avater.. Kan het niet aanzien, ik noem het aanstootgevend!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vanwege je sexueel getinte avatar. Ik heb die ban aangevraagd
Jij NSB-erquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vanwege je sexueel getinte avatar. Ik heb die ban aangevraagd
Je hebt gelijk ongenuanceerde lul gaat ietwat te ver. Ik pas het voor je aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou inderdaad wat een verschrikkelijke Avater.. Kan het niet aanzien, ik noem het aanstootgevend!!!
![]()
Maar die naam onder jouw Avater daar kan ik HELEMAAL niet tegen..![]()
Zo ging het hier ook ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Fisher het volgende:
ik kwam ook laat achter mijn ban... probeerde heel de tijd te posten maar lukte niet, toen ging ik maar eens in MED kijken
maar das al ff geleden
Ik probeer aandacht te trekken van een modquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef mcDavid het volgende:
verkapt "pats hier met je ban" topic
Mja, dan sluiten ze hem direct... bans worden niet besproken enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik probeer aandacht te trekken van een mod![]()
Er is geen mod die er wat aan kan doen. forum@fok.nl moet je zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik probeer aandacht te trekken van een mod![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |